اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بهره‌برداری از دو باب مدرسه خیرساز در پاکدشت

دو باب مدرسه خیرساز با حضور رئیس جامع خیرین مدرسه ساز کشور در شهرستان پاکدشت به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از دو باب مدرسه خیرساز در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، مدرسه هفت کلاسه مادر در قشلاق فرون‌آباد و مدرسه 9 کلاسه جوادالائمه (ع) که توسط خیرین نیک اندیش احداث شده مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: هزینه‌های احداث این دو مدرسه به طور کامل از سوی دو خیر نیک اندیش تأمین و با نیت خیر احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

غلامعلی خانی گفت: مدرسه خیرّی مادر توسط خیر نیک اندیش مهدی باقری در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و زیر بنای پانصد و هفتاد متر مربع احداث شده است.

وی در ادامه افزود: هزینه احداث این مدرسه بالغ بر 430 میلیارد ریال است.

مدیر آموزش و پرورش گفت: مدرسه خیرساز جواد الائمه (ع) توسط خیرّ نیک اندیش منصوره جورابلو در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و زیربنای مفید هفتصد و هشتاد متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد ریال احداث شده است.

خانی اظهار داشت: با بهره برداری از این دو مدرسه بسیاری از مشکلات مربوط به کمبود فضاهای آموزشی در پاکدشت برطرف شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به رشد فزاینده جمعیت در شهرستان پاکدشت و استقرار خانواده‌ها در پروژه‌های مسکونی مهر، این شهرستان به فضاهای جدید آموزشی نیاز دارد که اولویت آن با مناطقی نظیر قلعه‌نو، چنگی، فرون‌آباد، خاتون‌آباد، شهر پاکدشت، شهرک انقلاب و آلوئک است.

وی اظهار امیدواری کرد در سایه توجه مسئولان و حضور فعال خیرین مدرسه ساز، زمینه توسعه فضاهای آموزشی شهرستان پاکدشت فراهم شود.

انتهای پیام/2462/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول