اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز خبر داد

بهره‌برداری از 131 طرح عمرانی در استان البرز

استاندار البرز از بهره‌برداری 131 طرح عمرانی همزمان با ایام الله دهه فجر در استان البرز خبر داد.

بهره‌برداری از 131 طرح عمرانی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌سیدطاهر طاهری عصر امروز در نشست ستاد دهه فجر استان البرز اظهار داشت: توسعه خدمات در این استان و افزایش پروژه‌های عمرانی در البرز از مهمترین برنامه‌های استانداری است.

وی با اعلام این که مردم از ما انتظار دارند تا تلاش خود را به منظور توسعه خدمات رسانی دو چندان کنیم افزود: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه گامی اساسی در جهت توسعه خدمات رسانی به مردم برداشته می‌شود.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود گفت: برای اجرایی شدن این پروژه‌ها بالغ بر چهار هزار و500 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

*2 هزار برنامه فرهنگی در استان البرز برگزار می‌شود

طاهری در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این که 2 هزار برنامه فرهنگی در استان البرز و در دهه فجر اجرایی خواهد شد تأکید کرد: برنامه‌های فرهنگی در قالب انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل امروز تدارک دیده شده است.

وی این برنامه‌ها را شامل برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، سیاسی و اجتماعی عنوان کرد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی در استان البرز تلاش‌های بسیاری را برای برگزاری هر چه باشکوه برنامه‌های ایام الله دهه فجر انجام داده‌اند.

طاهری با تأکید بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد: ملت همیشه در صحه ایران اسلامی و به ویژه مردم استان البرز در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز برک زرین دیگری را به ثبت خواهند رساند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید برگزاری نمایشگاه صنایع دستی،‌ جشنواره غذا ادامه داد: مسئولان باید بر برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، جشنواره غذا، نمایشگاه هنر و عکس تلاش خود را دو چندان کنند.

استاندار البرز با بیان این که در ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر 22 کمیته تخصصی فعال شده است گفت: وظایف این کمیته‌ها تعیین شده است و هر کدام برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/2302/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول