اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته تشکل‎های مردمی ستاد دهه فجر گلستان خبر داد

افتتاح 42 واحد مسکونی مددجویی در گلستان

رئیس کمیته همیاری و تشکل‎های مردمی ستاد دهه فجر استان گلستان از افتتاح 42 واحد مسکونی مددجویی در دهه فجر امسال در استان خبر داد.

افتتاح 42 واحد مسکونی مددجویی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس حاجی‌اکبری عصر امروز در جلسه اعضای کمیته همیاری و تشکل‎های مردمی ستاد دهه فجر استان گلستان اظهار داشت: به منظور فراهم‎ کردن زمینه‎های بهره‎گیری هرچه بیشتر محرومان و مستضعفان جامعه از امکانات و خدمات رفاهی دستگاه‎ها و ادارات دولتی و غیردولتی و تقویت راهکارهای نهضت خدمت‎رسانی به مردم و همچنین مشارکت و حضور شایسته ولی نعمتان جامعه در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی تشکیل شده است.

وی افزود: این کمیته وظایفی همچون تبیین نقش موثر محرومان در دفاع از آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب و استحکام نظام، فراهم‌سازی زمینه آشنایی هرچه بیشتر محرومان با دستاوردهای انقلاب در عرصه‎های مختلف، تبیین مناسب رویکردهای دهه پیشرفت و عدالت و ایجاد امید و نشاط نسبت به آینده انقلاب اسلامی، شناسایی ظرفیت‎های موجود و تهیه برنامه‎های اجرایی متناسب با قابلیت‎ها و امکانات ادارات و سازمان‎های عضو کمیته به منظور فراهم‎سازی زمینه مناسب برای مشارکت و حضور عمومی مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برعهده دارد.

حاجی‌اکبری تصریح کرد: در همین راستا برای ارائه برنامه‎ای زمان‎بندی شده و متناسب با اهداف کمیته جلساتی با حضور اعضا در کمیته امداد گلستان برگزار شده است.

اجرای 56 طرح اشتغال و خودکفایی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: براساس جمع‌بندی‎های انجام شده این کمیته در ایام‌الله دهه فجر برنامه‎هایی مانند نواختن زنگ انقلاب در کانون‎های دائم امداد و مهد کودک‎های بهزیستی در روز نخست دهه فجر، برگزاری کارگاه قصه‎گویی برای کودکان و نوجوانان، نشست دینی و ترسیم خانواده متعال و سالم منطبق بر ارزش‎های اسلامی در دومین روز، اجرای 56 طرح اشتغال و خودکفایی، افتتاح 42 واحد مسکونی مددجویی، افتتاح ساختمان اداری خان ببین و افتتاح هفت مورد کمپ ترک اعتیاد، مهد کودک و مرکز مشاوره را در سومین روز از ایام الله دهه فجر اجرایی می‎کند.

حاجی‌اکبری کلنگ‌زنی و افتتاح 24 پروژه عمرانی و فرهنگی از محل درآمدهای زکات را از برنامه‎های چهارمین روز دهه فجر برشمرد و گفت: اهدای 50 سری کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان، دیدار با خانواده ایتام سادات و جانبازان کمیته امداد، غبارروبی گلزار شهدا، شرکت در نماز جمعه، برگزاری جشن میلاد امام حسن عسکری و نمایشگاه دستاوردهای مددجویان بهزیستی، برگزاری دوره آموزشی و بهداشت سلامت زنان با همکاری مرکز بهداشت استان و افتتاح مرکز ترک اعتیاد، برگزاری مسابقه نقاشی در کانون‎های دائم ویژه کودکان و نوجوانان و مسابقه فرهنگی ورزشی‎، گردهمایی بانوان با عنوان سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیاد خانواده از دیگر برنامه‎های این کمیته در دهه فجر امسال است.

وی در پایان متذکر شد: در روز 22 بهمن ماه نیز اعضای این کمیته و جامعه هدف آن همانند دیگر مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه به منظور بیعت مجدد با انقلاب و رهبری حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/83004/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول