اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از تأخیر دو روزه در آیین معارفه

سید رضا موسوی مدیرکل محیط زیست اردبیل معرفی شد

در آیین معارفه مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان اردبیل، سید رضا موسوی در این سمت معرفی شد.

سید رضا موسوی مدیرکل محیط زیست اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز و در سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل برگزار شد، معاون سازمان حفاظت محیط زیست حکم سید رضا موسوی را به عنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان اردبیل که به امضای معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست رسیده بود، تقدیم سید رضا موسوی کرد که در آن از مدیرکل جدید محیط زیست استان اردبیل خواسته شده تا با تعیین مسیر متوازن در بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی و کارشناسان و متخصصان این حوزه در امر صیانت از منابع طبیعی، برخورد با متخلفان، تشویق واحدهای تولیدی به آلایندگی کمتر و انس بیشتر مردم با طبیعت و دفع اصولی پسماندها اقدام لازم را انجام دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در این مراسم گفت: این حکم نقشه راه ما برای حفاظت محیط زیست است و بنده تلاش می‌کنم تا در قالب برنامه‌ای پایدار و متوازن توسعه جدی را انجام دهم.

سید رضا موسوی افزود: ما برای رسیدن به این اهداف از توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد، بسیج و توان کارشناسی مجموعه و دستگاه‌های همسو با اهداف محیط زیست تلاش و همتمان را به کار می‌گیریم تا حرکت متوازنی را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: هر چقدر در این حوزه سرمایه‌گذاری‌ها مطلوب و مناسب انجام شود و آگاهی‌بخشی به مردم نیز به بهترین شکل صورت بگیرد دستاورد کار مناسب و مطلوب است.

انتهای پیام/62001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول