اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه سال جاری صورت گرفت

اجرای 24 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر اسفرورین

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تاکستان از اجرای 24 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر اسفرورین تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد.

اجرای 24 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر اسفرورین

مجید میراب‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تا پایان آذرماه سال جاری مقدار 24 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر اسفرورین از توابع شهرستان تاکستان اجرا شده است.

وی افزود: کل شبکه فاضلاب اجرایی شهر اسفرورین 46 کیلومتر است و 22 کیلومتر از آن باقی مانده است که این میزان نیز در صورت تامین اعتبار به اجرا در می‌آید.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تاکستان ادامه داد: مطالعات احداث تصفیه خانه فاضلاب و اجرای خط انتقال فاضلاب نیز انجام شده و در صورت تامین اعتبار در برنامه اجرایی اداره آب و فاضلاب شهر اسفرورین قرار می‌گیرد.

میراب‌ها اضافه کرد: تامین آب شرب شهر اسفرورین از طریق سه حلقه چاه به عمق 150 متر و میانگین آب‌دهی 300 متر مکعب در ساعت صورت می‌گیرد و این مقدار آب تولیدی از طریق خط انتقال وارد مخازن 3 هزار متر مکعبی جدید و 2 هزار متر مکعبی قدیم می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تاکستان در خصوص عملکرد 9 ماهه اداره آبفای شهر اسفرورین در بخش امور مشترکین اظهار کرد: واگذاری 91 فقره انشعاب آب و 485 فقره انشعاب فاضلاب بخشی از عملکرد این اداره در مدت یاد شده است.

وی تصریح کرد: شناسایی 20 فقره انشعاب غیرمجاز و تبدیل 12 فقره آن به مجاز و همچنین تعویض 127 دستگاه کنتور خراب و 20 دستگاه تست خوشه‌ای کنتور نیز در این مدت به انجام رسیده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تاکستان در مورد عملکرد بخش بهره‌برداری و فنی آبفای اسفرورین تا پایان آذرماه سال جاری، خاطرنشان کرد: این اداره در مدت یاد شده توسعه شبکه آب به طول 800 متر، اصلاح شبکه آب به طول 200 متر و اصلاح انشعاب 74 فقره را به عنوان بخشی از وظایف و فعالیت‌های خود اجرایی کرده است.

میراب‌ها یادآور شد: مرئی کردن شیر قطع و وصل انشعابات مشترکان به تعداد 80 فقره، مرئی کردن شیرآلات شبکه به تعداد هشت فقره، رفع 22 حادثه در شبکه اصلی، 29 حادثه در شبکه فرعی و 165 حادثه مشترکان نیز در همین مدت به انجام رسیده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تاکستان با اشاره به تولید 930 هزار متر مکعب آب تا پایان آذرماه سال جاری در اداره آبفای شهر اسفرورین، تصریح کرد: این شهر در مجموع دارای 3 هزار و 10 فقره انشعابات است.

انتهای پیام/77011/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول