اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران:

ششمین همایش استانی شعر فجر انقلاب در کامیاران برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران از برگزاری ششمین همایش استانی شعر فجر انقلاب در ایام‌الله دهه مبارک فجر در کامیاران خبر داد.

ششمین همایش استانی شعر فجر انقلاب در کامیاران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، سیدامجد افصحی شامگاه امروز در جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان کامیاران اظهار داشت: کمیته فرهنگی برنامه‌های خوب و متنوعی را برای ایام دهه فجر تدارک دیده است.

وی افزود: تلاش می‌شود زمینه به گونه‌ای فراهم شود که مردم بیشترین سهم را در برنامه‌ها داشته باشند چرا که خود مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند.

افصحی خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه‌های گسترده فرهنگی غرب علیه این انقلاب و مردم، کمیته فرهنگی و هنری مسئولیت سنگین و خطیری دارد که با برگزاری برنامه‌های محتوایی می‌تواند بخشی از وظایف خود را به منصه ظهور برساند.

وی گفت: کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کامیاران پیرامون برگزاری هر چه شایسته‌تر برنامه‌های ویژه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه‌هایی پیش‌بینی، برنامه‌ریزی و هماهنگ نموده است.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر کامیاران گفت: مراسم زنگ انقلاب در یکی از مدارس سطح شهر به صورت نمادین با حضور مسئولان و با همکاری اداره آموزش و پرورش یکی از این برنامه‌ها خواهد بود.

افصحی گلباران این تمثال مبارک امام راحل و مقام معظم رهبری در میدان اصلی شهر کامیاران و برگزاری جشن انقلاب با حضور مسئولان را از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی در ایام دهه فجر در کامیاران ذکر کرد.

وی از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری در کامیاران را برگزاری ششمین همایش استانی شعر فجر انقلاب و همچنین برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب با تخفیف ویژه این ایام برشمرد.

وی تصریح کرد: برپایی ایستگاه نقاشی کودکان با کمک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف آشنا کردن کودکان و نوجوانان با ارزش‌های این انقلاب بخشی دیگر از سری برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری است.

انتهای پیام/79018/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول