اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارومیه:

دانشجویان اجرای مطالبات رهبری را پیگیری کنند

امام جمعه ارومیه گفت: دانشجویان باید در راستای پیگیری و اجرای مطالبات مقام معظم رهبری گام بردارند.

دانشجویان اجرای مطالبات رهبری را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه ارومیه که در سالن جلسات شهید چمران پردیس نازلوی ارومیه ترتیب یافت، اظهار داشت: دانشجویان باید به صورت جدی اجرای مطالبات رهبری را دنبال کنند.

وی افزود: در دوران مدیریت رئیس وقت دانشگاه ارومیه حسن صدقی اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته و پروژه‌های علمی مختلف و متنوعی به مرحله اجرا گذاشته شد.

قریشی اضافه کرد: مدیریت جدید دانشگاه باید از افرادی توانمند، خلاق، مومن و متعهد در قسمت‌های مدیریتی حداکثر استفاده را ببرد.

وی بر ضرورت عملیاتی کردن مطالبات مقام معظم رهبری در محیط‌های دانشگاهی تاکید کرد و گفت: کمیته‌های مذکور باید مطالبات و انتظارات رهبری را استخراج کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: دانشجویان راهکارهای عملیاتی کردن این خواسته‌ها را باید بررسی کنند، همچنین طبق خواسته رهبری نباید دانشگاه به جولانگاه جریان‌های سیاسی تبدیل شوند.

قریشی با تاکید بر اینکه برای ارتباط بین صنعت و دانشگاه به صورت مستمر باید تلاش شود، ادامه داد: این موضوع یکی از مطالبات رهبری قلمداد می‌شود.

وی ادامه داد: دروس و واحدهای دانشگاهی باید از حالت تئوری صرف خارج شده و در محیط جامعه، واحدها و مراکز مختلف جنبه اجرایی و قابلیت عملیاتی شدن پیدا کند.

انتهای پیام/61002/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول