اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) مشهد:

بازی سختی مقابل 3 رقیب سرسخت در جام ملت­‌های آسیا داریم

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) مشهد گفت: حریفان تیم ملی در بازی‌های جام ملت­‌های آسیا قدرتمند هستند و قطعاً صعود از این گروه آسان نیست.

بازی سختی مقابل 3 رقیب سرسخت در جام ملت­‌های آسیا داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، علیرضا حبیبی در آستانه آغاز رقابت­‌های هندبال جام ملت­‌های آسیا در بحرین با اشاره به هم‌­گروه بودن تیم ملی ایران با تیم‌­های بحرین، عربستان، چین، کره جنوبی و ازبکستان اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود 80 درصد از بازیکنان تیم ملی را هندبالیست­‌های تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار تشکیل می‌­دهند قطعاً هماهنگی خوبی بین بازیکنان تیم ایجاد شده و می­‌توان به کسب نتایج مطلوب در این رقابت­‌ها امیدوار بود.

وی افزود: در گروه تیم ملی ایران، ازبکستان ساده­‌ترین رقیب است ولی تقابل با کره جنوبی، بحرین و عربستان به عنوان تیم­‌هایی که سابقه حضور در جام جهانی را دارند، آسان نیست.

حبیبی ادامه داد: تیم ملی چین هم از سال­‌های قبل برنامه­‌ریزی جامع و مدونی را برای پیشرفت هندبال خود انجام داده است و امروز به نتایج خوبی دست پیدا کرده که نباید آنها را دست‌کم گرفت.

این کارشناس هندبال با اشاره به اینکه تیم ملی روند آماده‌­سازی مطلوبی را پشت سر گذاشته است، گفت: حضور تیم ثامن­‌الحجج (ع) با ملی‌پوشان خود در جام باشگاه­‌های آسیا، دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی ترکیه، قطر، بحرین و امارات و همچنین مسابقه‌­ای که با ژاپن انجام می‌دهد، سطح هماهنگی و آمادگی بازیکنان را افزایش می‌دهد؛ ولی اگر چند بازی دوستانه با تیم‌های تراز اول دنیا تدارک دیده شود، قطعاً نتایج بهتری کسب خواهد شد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول