اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

عیادت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از فهیمی و زرکوب

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از محمدرضا فهیمی هودار تیم فوتبال پرسپولیس و اسفندیار زرکوب خبرنگار رسانه‌های مازندران در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی ساری عیادت کرد.

عیادت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از فهیمی و زرکوب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بعداز ظهر امروز احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به همراه هاشم جمشیدپناه معاون ورزش استان در بیمارستان امام خمینی ساری در بخش مراقبت‌های ویژه حضور یافتند و از محمدرضا فهیمی طرفدار دو آتیشه پرسپولیس تهران و همچنین اسفندیار زرکوب از خبرنگاران باسابقه و قدیمی ورزش استان ملاقات کردند.

محمدرضا فهیمی در سال 1379 که بازی دو تیم پرسپولیس تهران و شموشک نوشهر در ورزشگاه شهدای ساری دچار سانحه قطع نخاع شد به مدت 13 سال در بیمارستان امام خمینی ساری بستری است و یکی از طرفداران دو آتیشه پرسپولیس تهران محسوب می‌شود.

همچنین امروز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از اسفندیار زرکوب یکی از با سابقه‌ترین و قدیمی‌های خبرنگار ورزش استان نیز که به علت بیماری قلبی، مغزی در بیمارستان امام خمینی ساری بستری هستند، ملاقات کردند.

استاد زرکوب یکی از با سابقه‌ترین خبرنگاران و نویسندگان ورزش مازندران محسوب می‌شوند که سابقه فعالیت در بیشتر نشریه‌های استان را دارد.

استاد زرکوب در حال حاضر 72 سال داشته و از سن 16 سالگی به شغل خبرنگاری روی آوردند و مدت 56 سال نیز در این شغل فعالیت دارند.

استاد زرکوب همچنین در کنار شغل خبرنگاری یکی از بهترین دوندگان ورزش کشور در رشته دوومیدانی محسوب می‌شدند که در مسابقات بین‌المللی سنتو صاحب مدال نیز شدند.

خبرگزاری فارس برای هر دو عزیز آقایان فهیمی و زرکوب شفای عاجل را از درگاه الهی مسئلت دارد.

انتهای پیام/86005/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول