اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد

دومین کنگره ملی پژوهش و کاربرد سلول‌های بنیادی برگزار می‌­شود

دومین کنگره ملی پژوهش و کاربرد سلول‌های بنیادی در مشهد برگزار می‌شود.

دومین کنگره ملی پژوهش و کاربرد سلول‌های بنیادی برگزار می‌­شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، دبیر علمی کنگره کشوری پژوهش و کاربرد سلول­‌های بنیادی گفت: ‌این کنگره روز اول و دوم خردادماه 93 با شعار «کاربرد سلول‌های بنیادی در درمان بیماری‌ها» در قالب محورهای اخلاق پزشکی در سلول درمانی، تحقیقات سلولی مولکولی و ژنتیک در حوزه سلول­‌های بنیادی، استخراج و کشت سلولی، پزشکی ترمیمی و مهندسی بافت، نقش مطالعات پایه در سلول درمانی، پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و نقش سلول­‌های بنیادی در درمان بیماری­‌ها برگزار می­‌شود.

علی قاسمی مهلت ارسال مقاله را تا 30 فروردین‌ماه سال آینده دانست و اظهار کرد:‌ تمام گروه­‌های بالینی و پایه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، زیست‌­شناسی، بهداشت و پرستاری شامل اعضای هیئت علمی، دانشجویان، پرستاران و کارشناسان علوم آزمایشگاهی از گروه­‌های هدف این کنگره به شمار می‌روند.

وی گفت: علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه اینترنتی این کنگره به نشانی www.mums.ac.ir/cong-scra مراجعه کنند.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول