اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تنظیم بازار

نمایشگاه سوغات اسفرورین در 21 غرفه گشایش یافت

فرماندار تاکستان گفت: نمایشگاه سوغات اسفرورین در راستای تنظیم بازار در 21 غرفه گشایش یافته است.

نمایشگاه سوغات اسفرورین در 21 غرفه گشایش یافت

علی اکبریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: نخستین نمایشگاه سوغات و هدایای شهر اسفرورین با مشارکت 31 استان از 25 دی‌ماه گشایش یافته و تا پنجم بهمن‌ماه جاری به مدت 10 روز ادامه داد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با مشارکت بخشداری، دفتر امام جمعه، کلانتری و بسیج در 21 غرفه در راستای کمک به تنظیم بازار در آستانه ایام شب عید برپا شده است.

فرماندار تاکستان به تنوع فروش و عرضه محصولات و هدایای بومی و غیربومی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: انواع مصنوعات چوبی، مبلمان، دکوراسیون، خوراک‌های سنتی، شیرینی‌جات، پوشاک و البسه 20 درصد زیرقیمت در راستای دسترسی آسان شهروندان اسفرورینی در این نمایشگاه عرضه شده است.

اکبریان عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به استقبال شهروندان اسفرورینی در روزهای پایانی از نمایشگاه، فروش محصولات نیز توسط غرفه‌داران بیشتر شود همچنان که مردم لوشکان، اک، ولازجرد و شال نیز تاکنون در این نمایشگاه حضور یافته‌‌‌‌‌‌اند.

این مسئول پیرامون زمان فعالیت نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه سوغات و هدایای شهر اسفرورین روزانه از 10 تا 8 شب در مکان حوزه شهری اسفرورین پذیرای میهمانان است و همچنین اعتبار قابل ملاحظه‌ای نیز برای برپایی این نمایشگاه با مشارکت شرکت الماس نمای غرب صرف شده است.

انتهای پیام/77005/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول