اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد:

کارگاه آموزشی آشنایی با کشاورزی ارگانیک در خرم‌آباد برگزار می‌شود

مسئول واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با محصولات کشاورزی ارگانیک در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی آشنایی با کشاورزی ارگانیک در خرم‌آباد برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سپیده کوشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: انجمن ارگانیک شعبه لرستان با هدف آشنایی اعضای خود و کشاورزان و فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی استان با مفهوم کشاورزی ارگانیک، اصول، الزامات و روش‌های آن، با همکاری انجمن ارگانیک ایران، کارگاه آموزشی دو روزه‌ آشنایی با کشاورزی ارگانیک را با حضور اساتید برجسته در این حوزه و شرکت‌های پیشرو در تولید محصولات و نهاده‌های ارگانیک برگزار کند.

وی، زمان برگزاری کارگاه را چهارشنبه و پنج‌شنبه 16 و 17 بهمن‌ماه 92 عنوان کرد و افزود: آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در این کارگاه آموزشی سه‌شنبه 15 بهمن در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

مسئول واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد ادامه داد: علاقمندان می‌توانند جهت حضور در برنامه‌ آموزشی مذکور، مبلغ 300 هزار ریال بابت شهریه‌ دوره به شماره‌حساب 19/48783094 بانک ملت واریز و رسید آن را به ضمیمه‌ مشخصات فردی از طریق نمابر 3210607-0661 برای انجمن ارگانیک مستقر در اتاق خرم‌آباد ارسال کنند.

کوشکی با تأکید بر اینکه متقاضیان حضور در کارگاه الزامی است، قبل از واریز وجه ثبت‌نام با تماس تلفنی از تعداد ظرفیت دوره اطلاع حاصل فرمایند، عنوان داشت: اعضای انجمن ارگانیک که عضویت آنها ثبت نهایی شده است، از پرداخت شهریه‌ کارگاه آموزشی معاف هستند.

یادآور می‌شود، تلفن‌های، 30 و 29 و 3227919 برای ثبت‌نام و نمابر: 3210607 برای ارسال مدارک لازم متقاضیان تعیین شده است.

انتهای پیام/2304/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول