اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان اسناد و کتابخانه ملی کرمان خبر داد

ساماندهی 2 میلیون سند دولتی در کرمان

سرپرست سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب‌شرق کشور در استان کرمان از ساماندهی 2 میلیون سند دولتی در این استان خبر داد.

ساماندهی 2 میلیون سند دولتی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فرخ شعبان‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 15 میلیون برگ سند از دستگاه‌های مختلف استان کرمان به سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب‌شرق کشور رسیده است.

وی بیان داشت: 700 میلیون برگ اداری توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب‌شرق کشور در استان کرمان امحاء شده که این امر موجب آزادسازی 20 هزار متر مربع فضای دستگاه‌های اجرایی شده است.

سرپرست سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب‌شرق کشور در استان کرمان عنوان کرد: 2 میلیون برگ سند دولتی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی کرمان طبقه‌بندی و فهرست‌نویسی شده است.

شعبان‌زاده اضافه کرد: تاکنون 6 هزار و 482 برگ سند از سوی مردم به سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب‌شرق کشور در استان کرمان اهدا شده که شامل اسناد مربوط به انقلاب،‌عقدنامه‌ها، خاطره‌نگاری‌های بازنشستگان آموزش و پرورش و ... است.

وی عنوان داشت: 3 هزار و 705 قطعه عکس هم توسط مردم به سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب‌شرق کشور اهدا شده است و 6 هزار جلد کتاب تخصصی در کتابخانه کرمان داریم.

این مسئول خاطر نشان کرد: نمایشگاه‌های اسناد و عکس به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب‌شرق کشور در استان کرمان دایر می‌شود.

شعبان‌زاده عنوان داشت: سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب‌شرق کشور در استان کرمان با تمام دستگاه‌های فرهنگی و سایر نهادها برای برگزاری نمایشگاه‌های اسناد همکاری می‌کند.

وی در پایان ابراز داشت: در نظر داریم به مناسبت‌های مختلف نمایشگاه‌های سیار اسناد را در شهرستان‌های تابعه استان کرمان برگزار کنیم.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول