اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تداوم جابه‌جایی‌ها در سطح عالی مدیریتی بنادر هرمزگان

استیری مجددا سرپرست بنادر و دریانوردی هرمزگان شد

سیدعلی استیری در حالی پس از چند ماه از معرفی دلبری مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان مجدد سکان این تشکیلات را به دست گرفت، که قبل از معرفی دلبری به عنوان مدیرکل نیز سرپرستی همین تشکیلات را به عهده داشت.

استیری مجددا سرپرست بنادر و دریانوردی هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در ابتدای مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی که در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی این مجتمع بندری برگزار شد، دکتر علی جهاندیده عضو هیئت عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی کشور ضمن بیان مطالبی در زمینه اهمیت صنعت حمل و نقل دریایی و نقش این بخش در شکوفایی اقتصاد ملی به جایگاه و تاثیر بندر شهید رجایی در حمل و نقل دریایی کشور اشاره کرد.

جهاندیده در ادامه، ضمن تقدیر دلبری مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی هرمزگان، سیدعلی استیری را به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی کرد.

وی از استیری به عنوان چهره‌ای نام آشنا در حوزه دریایی و بندری کشور یاد کرد که در سطوح مختلف مدیریتی بندر شهید رجایی سوابق درخشانی دارد و به تعبیری پدر معنوی بندر رجایی محسوب می‌شود.

معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی کشور با بیان اینکه مدیریت در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور کاری سخت و طاقت فرساست، افزود: انتخاب مدیرکل برای این بندر نیازمند دقت نظر بیشتر جهت تعیین مناسب‌ترین گزینه است، لذا تا آن زمان برای اداره این بندر بزرگ و حیاتی ایشان به عنوان سرپرست منصوب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما در سازمان بنادر و دریانوردی همه در هر سمت و جایگاه باشیم به یک جهت پارو می‌زنیم، حال ممکن است ناخدا و ملوان کشتی عوض شود، اما به هیچ وجه جهت حرکت تغییر نمی‌کند و عقبگرد نیز نداریم. ممکن است که موجی هم به پهلوی کشتی بخورد و اندکی سرعت را کند کند، اما سرمنزل مقصود رسیدن سازمان به ساحل سربلندی و افتخار است.

حمیدرضا دلبری مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در ادامه این نشست طی سخنانی مهم‌ترین رسالت در پذیرش مسئولیت‌های دولتی را حرکت در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب به بندگان خدا دانست.

دلبری از پیگیری وضعیت اراضی دو هزار و 400 هکتاری منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی و بسترسازی برای ایجاد شهر لجستیکی در جوار این بندر، آغاز مطالعات مربوط به ساماندهی ترمینال مواد معدنی و ساخت مخازن و دو پست اسکله جدید نفتی در بندر خلیج فارس به عنوان بخشی از اقدامات صورت گرفته طی مدت مدیریت خود در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان یاد کرد.

مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان سخنان خود از تمامی مدیران و کارکنان این اداره کل و مجتمع بندری شهید رجایی که در طول این مدت در انجام امور محوله تلاش‌ کرده‌اند، قدردانی کرد.

سیدعلی استیری که با حفظ سمت عضویت هیئت عامل و معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، سرپرستی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان را عهده‌دار شده است، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد ربیع‌الاول، بندر شهید رجایی را دروازه طلایی اقتصادی ایران در زمینه صادرات، واردات و ترانزیت توصیف کرد که مشکلات و مسائل مربوط به آن نسبت به سایر بنادر کشور بسیار متفاوت است.

وی با تأکید بر اینکه در تغییرات مدیریتی نباید مسائل جاری بندر دچار وقفه شود و امور مدیریتی با تفویض اختیارات همچون دوره سابق تداوم خواهد داشت، اضافه کرد: ماه بهمن فرصت مناسبی برای ایجاد آمادگی لازم در بنادر مسافری برای خدمت‌رسانی به مسافران دریایی است؛ زیرا تراکم اول مسافرت‌های دریایی تعطیلات آخر سال را در ایام مبارک دهه فجر شاهد هستیم و این 10 روز آزمایشی برای ایام نوروز محسوب می‌شود.

وی از برگزاری نشست آتی ستاد مسافرت‌های دریایی کشور طی روزهای آینده به میزبانی استان هرمزگان خبر داد و در ادامه افزود: مسائل بنادر هرمزگان شامل مباحثی تخصصی، ملی و فراملی است و هر اتفاقی تاثیر خود را در استان، کشور و منطقه خواهد گذاشت.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در جمع‌بندی اظهارات خود خواستار حفاظت و حراست از اراضی پسکرانه دو هزار و 400 هکتاری بندر شهید رجایی و همچنین افزایش بودجه و امکانات این بندر شد.

در پایان این نشست، از زحمات حمیدرضا دلبری با اهدای لوح یادبود از طرف اعضای شورای اداری بندر شهید رجایی تقدیر و حکم انتصاب "سیدعلی استیری" نیز قرائت شد.

انتهای پیام/88001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول