اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری قوچان هشدار داد

آموزش موسیقی و رقص در برخی از مهد کودک‌های قوچان

رئیس دادگستری قوچان گفت: متأسفانه در برخی مهد کودک‌های شهرستان قوچان مظاهر بد‌حجابی دیده می‌شود و بچه‌ها به یادگیری موسیقی و حرکات موزون می‌پردازند.

آموزش موسیقی و رقص در برخی از مهد کودک‌های قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، سیدحسن حسینی ظهر امروز در جمع مردم قوچان در مسجد سجادیه این شهر، اظهار داشت: نماد تفکر خلاف انسانیت، تفکر خانمان‌سوز صهیونیسم بوده و مسئولان نظام باید آنچنان که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرموده‌اند، متوجه این غده سرطانی باشند.

وی ادامه داد: امروز احساس شده در بعضی فضاها انگیزه‌ای برای شناساندن این رژیم فاسد وجود نداشته در صورتی که باید پیرامون این مسئله در آموزه‌های دینی کار شود.

رئیس دادگستری قوچان با اشاره به اینکه این رژیم در تفکرات، اندیشه‌ها و اعتقاداتشان خود را یک سروگردن بالاتر از بقیه اقوام و ادیان می‌دانند، تصریح کرد: این تفکر به دنبال این بوده که حاکمیت بشریت را به دست خود گرفته و دنیا را در چنگال خود داشته باشد.

حسینی با تأکید بر این مطلب که در تصمیم‌گیری‌های مردم و مسئولین این موضوع باید مدنظر قرار گیرد که نباید با تفکرات منحط این قوم حرکت کنند، افزود: یکی از برنامه‌های کاربردی صهیونیسم، رواج بی‌دینی و بی‌اخلاقی در ملت‌های دنیا و بار آوردن انسان‌های بی‌دین و بی‌قید است.

وی اضافه کرد: بکارگیری سیاست نیرنگ و رواج جنگ و فتنه یکی دیگر از افکار صهیونیستی بوده تا میان ملل مختلف دنیا و مردم و مسئولین در یک کشور تفرقه و اختلاف ایجاد کنند.

رئیس دادگستری قوچان، حرکت به سمت اقدامات ضد قانون را یکی دیگر از سیاست‌های صهیونیست‌ها برشمرد و یادآور شد: این سیاست یعنی اینکه اگر خواستید به راحتی کشوری را برهم زده، فتنه 88 برپا کرده و با ایجاد ظلم و فساد باعث دست برداشتن مسئولین و برنامه‌ریزان کلان از برنامه‌های خود شوید.

وی با بیان این موضوع که هرکس حق دارد در سایه قانون به فعالیت‌های خود ادامه دهد، خاطرنشان کرد: امروز ذهن اطفال و کودکان ما را بازار صهیونیست‌ها و غرب پرکرده و این ناشی از بی‌توجهی، خواب بودن یا خود را به خواب زدن بعضی از افراد است.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم قوچان تأکید کرد: مسئولین باید به ارزش‌های دینی و اسلامی مقید بوده و اگر مسئولی مقید نباشد صلاحیت مسئولیت داشتن در نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی اضافه کرد: در نظام اسلامی امر به معروف و نهی از منکر واجب بوده و مردم باید این فریضه را نسبت به مسئولان انجام دهند و اگر امروز مردم به این تفکر رسیده که امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند یعنی اینکه به درک و شعور سیاسی رسیده‌اند.

حسینی با گلایه از این موضوع که امروزه مظاهر بی‌حجابی، بی‌عفتی و عدم رعایت حیا در بعضی مهد کودک‌ها مشاهده شده، بیان کرد: امروز دختران در مهد کودک‌ها به یادگیری موسیقی و انجام حرکات موزون در قالب برنامه ورزشی می‌پردازند.

وی اضافه کرد: در بعضی آموزشگاه‌های زبان خارجه فرهنگ غلط اختلاط دختر و پسر در قالب آموزش زبان به آنان یاد داده می‌شود.

وی با تأکید بر این موضوع که نمی‌گذاریم عده‌ای محدود تفکرات صهیونیستی را در شهر و جامعه پیاده کنند، عنوان کرد: رهبری از قوای سه‌گانه انتظار داشته که مسئولین در قوه مقننه قانون درست و کیفی را وضع کرده و مسئولان قوه اجرایی آن قانون را به درستی اجرا کنند و دستگاه قضا نیز بر حسن اجرای این قانون نظارت داشته باشند.

وی ادامه داد: توصیه به نماینده مردم در مجلس و فرماندار این است که امروز شاهد فعالیت اقتصادی درستی در شهرستان نیستیم، مردم قبل از آنکه به موسیقی و موزیک نیاز داشته باشند به کارخانه‌های تولیدی و رونق کشاورزی و دامداری نیاز دارند.

انتهای پیام/2202/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول