اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه گذشته امسال

2 میلیون و 100 هزار مسافر از راه‌آهن زاگرس جابه‌جا شدند

مدیرکل راه‌آهن ناحیه زاگرس گفت: در 9 ماه گذشته امسال، 2 میلیون و 100 هزار مسافر از طریق راه‌آهن زاگرس جابه‌جا شدند.

2 میلیون و 100 هزار مسافر از راه‌آهن زاگرس جابه‌جا شدند

حسن زیودار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در 9 ماه گذشته امسال، 2 میلیون و 100 هزار مسافر از طریق راه‌آهن زاگرس جابه‌جا شده‌ و به مسیرهای مختلف انتقال داده شدند.

وی ابراز داشت: در مدت یاد شده همچنین افزون بر 3 هزار و 500 ترانزیت قطار مسافری در این ناحیه انجام گرفته که قرار گرفتن در مسیر کاروان راهیان نور و زائران عتبات عالیات از علل حجم بالای مسافر در این محور است.

مدیرکل راه‌آهن ناحیه زاگرس ادامه داد: راه‌آهن ناحیه زاگرس به دلیل تلاقی کوه‌های زاگرس با جلگه خوزستان و پل ارتباطی به بنادر خرمشهر، آبادان، بندر امام خمینی، ماهشهر و خلیج فارس از اهمیت بالایی در خطوط ریلی کشور برخوردار است.

وی، همچنین ایمنی حرکت و فراهم آوردن امکان سیر روان وسایط نقلیه ریلی را از اهداف بازسازی خطوط ریلی و مسیرها در این اداره کل برشمرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس در استان خوزستان دارای 12 ایستگاه با حوزه استحفاظی 222 کیلومتر نقش مهمی در جابه‌جایی بار و مسافر در شمال خوزستان به تهران و مناطق مرکزی کشور دارد.

انتهای پیام/72001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول