اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سبزوار خبر داد

ارائه خدمات مشاوره رایگان به مددجویان کمیته امداد سبزوار

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سبزوار گفت: بیش از یک‌هزار و 500 مددجو از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان از مشاوره رایگان بهره‌مند شدند.

ارائه خدمات مشاوره رایگان به مددجویان کمیته امداد سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سیدحسین کرابی صبح امروز با اشاره به فعالیت واحد مشاوره این نهاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این واحد از ابتدای امسال به یک‌هزار و 500 نفر شامل 530 نفر مشاوره گروهی، 113 نفر مشاوره فردی و به 827 نفر به صورت رایگان خدمات ارائه داده است.

وی با اعلام اینکه برخی از افراد با صلاح‌دید کارکنان این واحد به واحدهای مشاوره بیرون از اداره ارجاع داده می‌شوند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 50 نفر نیز به واحدهای مشاوره تخصصی ارجاع شده‌اند.

کرابی با بیان اینکه تمام مشاوره‌ها و راهنمایی‌ها در این واحد به صورت رایگان انجام می‌شود، تصریح کرد: این واحد مشاوره‌های مختلفی همچون فردی، تحصیلی، شغلی، ازدواج و گروهی را به مددجویان و مراجعان ارائه می‌دهد.

وی خدمات مشاوره قابل ارائه در خوابگاه‌ها و اردوها را از دیگر خدمات این واحد عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سبزوار با اشاره به تحولات جامعه، پیچیده‌تر شدن روابط اجتماعی، سست ‌شدن روابط عاطفی حاکم بر خانواده‌ها، بیکاری و مهاجرت تصریح کرد: این عوامل زمینه گسترش آسیب‌ها و اختلالات روحی، روانی و عاطفی را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی ضرورت دسترسی افراد به واحدهای مشاوره و استفاده از راهنمایی‌های آنها بیش از پیش احساس می‌شود.

کرابی، صیانت از سلامت روانی خانواده‌های زیر‌پوشش، کاهش ناهنجاری‌ها و اختلالات روحی، روانی، اجتماعی و عاطفی، شناخت مشکلات روحی و روانی افراد را از اهداف این واحد ذکر کرد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول