اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمند نیشابوری برنده فانوس طلایی جشنواره عمار شد

هادی حاجتمند هنرمند فیلمساز نیشابوری در چهارمین جشنواره فیلم عمار مقام نخست بخش تاریخ معاصر این جشنواره را از آن خود کرد و برنده فانوس طلایی شد.

هنرمند نیشابوری برنده فانوس طلایی جشنواره عمار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، مسئول کانون بسیج هنرمندان نیشابور و فیروزه با اعلام این خبر اظهار کرد: مستند «انتهای فلسطین جنوبی» با موضوع دیدار هشت جانباز قطع نخاعی استان خراسان رضوی با مقام معظم رهبری ساخته شده که شناساندن مدل زندگی جهادی و انقلابی به خانواده ایرانی را مدنظر قرار داده است.

وی ادامه داد: «انتهای فلسطین جنوبی» زندگی این هشت جانباز قطع نخاع گردنی را از زوایای مختلف به مخاطبان در قالب یک مستند محض نشان می‌دهد و قهرمان همه آنها همسران این جانبازان هستند.

به گفته موسی نوکاریزی، چگونگی گذران زندگی روزمره از جمله استراحت، غذا خوردن، نماز خواندن، مراوده با دوستان، آشنایان، ورزش کردن، مشکلات موجود در ساختارهای شهری برای جانبازان، فعالیت‌های اجتماعی آنها و ... در این فیلم به نمایش گذاشته می‌شود و اوج این مستند دیدار جانبازان قطع نخاعی با مقام معظم رهبری و تفقد ایشان و لحظات نابی که در این دیدار رقم می‌خورد، است.

نوکاریزی گفت: هادی حاجتمند فیلمساز نیشابوری کار مستندسازی را از اوایل سال 80 به صورت حرفه‌ای دنبال کرده است.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول