اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان نور:

علائم راهنمایی و رانندگی در ایزدشهر ساماندهی شود

رئیس پلیس راهور شهرستان نور گفت: علائم راهنمایی و رانندگی در ایزدشهر نور ساماندهی شود.

علائم راهنمایی و رانندگی در ایزدشهر ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی  اصغری صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهر ایزدشهر ابراز داشت: برای بررسی معضل ترافیکی و کاهش آن در ایزدشهر به منظور جلوگیری از تصادفات و رفاه شهروندان و رانندگان نیاز است اولویت‌ها مشخص و با هدف‌گذاری کار انجام شود.

 وی با اشاره به پیشنهادات شهرداری ایزدشهر مبنی بر حذف بریدگی برخی نقاط، ایجاد بریدگی در نقاط مورد نظر شهرداری و کاهش فواصل بریدگی‌ها یا دوربرگردان‌ها اظهار داشت: در حال حاضر بررسی و رفع نقاط حادثه‌خیز در اولویت است.

رئیس پلیس راهور شهرستان نور افزود: اصلاح هندسی و رفع نقص نقاط حادثه‌خیز که با تعدد تصادفات حادثه‌خیزی آن تایید شده است اولویت کار است که باید با توجه به تراکم جمعیت، حضور فروشگاه‌ها و اماکن عمومی و تردد وسایل نقلیه مهندسی و بالانس شود.

این مسئول تصریح کرد: بیشتر بریدگی‌های موجود استاندارد نیست، دهنه بریدگی، سهم عبور قانونی، شعاع حجم در گردش باید مناسب در نظر گرفته شود.

اصغری گفت: بریدگی در ابتدا و انتهای شهر باید وجود داشته باشد اما در فاصله طولی شهر وجود دو بریدگی کافی نیست و این موضوع راه تخلف را باز می‌کند بنابراین برای کاهش تخلفات باید تعداد بریدگی افزایش یابد، البته این امر باید با در نظر گرفتن مسائل ایمنی ترافیکی و نصب آرام‌سازهای استاندارد انجام شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان نور در پایان بر ساماندهی علائم افقی و عمودی راهنمایی و رانندگی، تابلوهای هشداری و اخباری و در معرض دید قرار داشتن آنها تاکید کرد و افزود: پیگیر استقرار ایستگاه پلیس راهور در ایزدشهر هستیم.

انتهای پیام/86023/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول