اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

وعده دیدار مردم تهران با ۲۵۶ شکوفه قرآنی در دل زمستان

۲۵۶ شکوفه قرآنی در هوای زمستانی تهران می‌شکفند تا مردم این شهر پر دود و دم را از عطر قرآن بهره‌مند کنند؛ وعده دیدار مردم تهران با آنها ۵ تا ۱۲ بهمن‌ است.

وعده دیدار مردم تهران با ۲۵۶ شکوفه قرآنی در دل زمستان

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس سی‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در مقطع شکوفه‌ها با حضور برترین‌های قرآنی نوجوان کشور از روز شنبه 5 بهمن‌ماه 1392 در تهران آغاز می‌شود.

آیین افتتاحیه این مسابقات ساعت 8:30 صبح روز شنبه با تلاوت «زینب خز‌علی‌زاده» قاری ممتاز و نفر اول مسابقات سال گذشته آغاز و در ادامه برنامه «معصومه فرزانه» معاون امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه سخنرانی می‌کند، همچنین اجرای تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم توسط گروه خواهران «اهل‌الکساء» از دیگر برنامه‌های افتتاحیه است.

بنا بر این گزارش این مسابقات در دو بخش دختران و پسران با حضور 256 شرکت‌کننده برگزار می‌شود که 154 پسر و 102 دختر با رده سنی زیر 16 سال کشور به مدت یک هفته در تالار فرهنگ تهران به رقابت می‌پردازند.

زمان برگزاری مسابقات خواهران از تاریخ پنجم تا هفتم و زمان برگزاری مسابقات برادران نیز از تاریخ نهم تا دوازدهم بهمن‌ماه 1392 خواهد بود و در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم به رقابت خواهند پرداخت.

این مسابقات سال گذشته در مشهد مقدس برگزار شد و امسال این مسابقات برای دومین بار به صورت مستقل از بزرگسالان در تهران برگزار می‌شود.

سال گذشته «میلاد عاشقی» در رشته حفظ کل، «سجاد انصاری‌پور» در رشته تلاوت تحقیق، «رضا عربی مهربان» در رشته ترتیل و «رضا نژادتبریزی» در رشته حفظ 20 جزء، اول شدند.

در بخش دختران نیز در رشته قرائت تحقیق «زینب خزعلی‌زاده»، رشته ترتیل «فاطمه خالدی»، رشته حفظ کل «رضوانه باقری» و حفظ 20 جزء «غزاله کرد‌لو» اول شدند.

سی‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع شکوفه با برگزاری مسابقات خواهران در تالار فرهنگ تهران به نشانی؛ خیابان حافظ، جنب مجموعه ورزشی شهید حیدر‌نیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول