اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی حمایت مالی از دونده قهرمان گلستانی انجام شد

تقدیر رئیس فدراسیون دو ومیدانی از شرکت کانسار خزر

در پی قبول حمایت مالی شرکت کانسار خزر از دونده قهرمان و آینده‎دار گلستانی رئیس فدراسیون دو و میدانی از این شرکت تقدیر کرد.

تقدیر رئیس فدراسیون دو ومیدانی از شرکت کانسار خزر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز رئیس فدراسیون دو و میدانی که سفر چند ساعته‎ای را به استان گلستان داشت از شرکت کانسار خزر که در این روزها با تلاش رئیس هیئت دو ومیدانی استان گلستان به طور رسمی حمایت مالی از ورزشکاران دونده شهرستان بندرترکمن و به ویژه عبدالجلیل توماج دونده جوان، قهرمان و آینده‎دار استان گلستان را پذیرفته است، تقدیر کرد.

رئیس فدراسیون دو ومیدانی در این جلسه اظهار داشت: عبدالجلیل توماج یکی از دوندگان بسیار خوب و آینده‎دار کشور است و می‎توان این ورزشکار را به عنوان یک ورزشکار بسیار خوب به دنیا معرفی کرد.

افشین داوری با اشاره به اصالت توماج که یک جوان ترکمن از استان گلستان است خاطرنشان کرد: بندرترکمن در استان گلستان یکی از شهرهایی است که به عنوان قطب دو ومیدانی در کشور است و با توجه به علاقه مردم این منطقه به این رشته ورزشی در صورتی که مسابقه‎ای در این منطقه برگزار شود به جرات حداقل 10 هزار نفر تماشاگر حاضر خواهد شد.

*معرفی «توماج» به جهان معرفی یک فرهنگ است 

وی افزود: معرفی این جوان ورزشکار به جامعه جهانی تنها معرفی شخص وی نیست بلکه معرفی یک جامعه و فرهنگ از ایران اسلامی است.

* به مدال‌آوری «توماج» در بازی آسیایی امیدواریم

داوری متذکر شد: ما برای بازی‎های آسیایی که در روزهای آینده در پیش داریم به عبدالجلیل توماج امیدواریم تا یک مدال خوش‎رنگ برای ایران اسلامی به دست بیاورد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد: استان گلستان از نظر قهرمان در تمام رشته‎ها به‎خصوص در رشته دو ومیدانی از استان‎های پیشگام است و در سال‎های گذشته مشکلات زیرساخت، این رشته ورزشی را با مشکل مواجه کرده بود که با مرتفع شدن آنها امیدواریم عقب‎ماندگی‎‎هایی که در سال‎های گذشته به‎ وجود آمد با سرعت بیشتری مرتفع شود و در روزهای آینده شاهد گلستانی با قهرمان‎های متعدد و نامدار باشیم.

انتهای پیام/83004/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول