اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون بسکتبال:

بسکتبال همدان را به روزهای اوج بازگردانید

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: وضعیت بسکتبال همدان نسبت به روزهای اوج خود در سال‌های اخیر فاصله زیادی پیدا کرده و برای بازگشت به دوران طلایی این رشته در همدان تلاش جمعی لازم است.

بسکتبال همدان را به روزهای اوج بازگردانید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمید خمجانی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس هیئت بسکتبال همدان اظهار داشت: روزهای طلایی بسکتبال همدان از یاد علاقه‌مندان نرفته و باید با تغییرات در بدنه هیئت برای حضور و درخشش مجدد این رشته در استان تلاش کرد.

وی با تبریک به ریحانی رئیس جدید هئیت بسکتبال همدان افزود: روزگار درخشش بسکتبال همدان در اذهان اهالی ورزش همچنان باقی‌ مانده و رئیس و اعضای هیئت رئیسه جدید بسکتبال باید برای رسیدن به روزهای اوج همت مضاعفی داشته باشند.

دبیر فدراسیون بسکتبال اضافه کرد: حضور رسول منعم در همدان برای ورزش استان نعمت بزرگی است چون وی در هر استانی که مدیریت کرده باعث رشد و گسترش رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص بسکتبال بوده است.

به گفته وی؛ حضور منعم در استان قم باعث پویایی بسکتبال در این استان بوده و بعد از انتقال وی از قم به طور کلی این رشته فعالیت کمرنگی پیدا کرده است.

خمجانی با اشاره به اینکه تجربه پیشکسوتان در رونق کار هیئت تأثیر فراوانی دارد، ابراز داشت: اعضای هیئت باید از تجربه قدیمی‌های این رشته استفاده بهینه ببرند تا به موفقیت برسند.

این مسئول ادامه داد: این یکی از معدود مجامع استان‌ها بوده که بدون حاشیه یک رئیس با اتفاق آرا و اکثریت برای چهار سال مسئولیت رئیس هیئتی را بر عهده دارد.

دبیر فدراسیون بسکتبال با عذرخواهی از عدم حضور رئیس فدراسیون در این مجمع عنوان کرد: محمود مشحون رئیس فدراسیون یک ماه است که درگیر انتخابات کمیته ملی المپیک و جلسات قبل از آن بوده و از عدم حضورش در جمع خانواده بسکتبال همدان عذرخواهی کرد.

وی خاطرنشان کرد: برداشتن بار مسئولیت هیئت ورزشی در یک استان به تنهایی ممکن نیست و باید برای موفقیت این رشته تلاش همگانی صورت بگیرد.

خمجانی با اشاره به موفقیت‌های اخیر بسکتبال همدان به دلیل حضور در مسابقات رده‌های مختلف سنی گفت: همدان موفق شده با وجود مشکلات مالی در بیشتر مسابقات کشوری حضور یابد و در حال حاضر در بین استان‌های رده‌بندی درجه B کشور قرار گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: فعالیت بسکتبال استان همدان در بخش بانوان بسیار خوب بوده و هیئت همدان جزو بهترین‌های ایران است که امیدواریم پس از این شاهد رشد بیشتر این رشته در این استان در همه سنین به خصوص بانوان باشیم.

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: وضعیت بسکتبال همدان نسبت به روزهای اوج خود در سال‌های اخیر فاصله زیادی پیدا کرده و برای بازگشت به دوران طلایی این رشته در همدان تلاش جمعی لازم است.

در ادامه معاون توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان همدان با تبریک انتخاب ریحانی در سمت ریاست هیئت بسکتبال یادآور شد: تغییر ساختار هیئت باید یکی از اولویت‌های رئیس و اعضای این هیئت باشد تا در ادامه راه به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنند.

رسول منعم افزود: تشکیل کمیته‌های مختلف و داشتن برنامه کوتاه مدت و میان مدت در طول چهار سال می‌تواند وضعیت بهتری از رشته بسکتبال در استان رقم بزند.

وی تأکید کرد: با توجه به عنایت ویژه وزارت آموزش و پرورش به رشته بسکتبال مسئولان هیئت باید با انجمن بسکتبال آموزش و پرورش در مرکز استان و شهرستان‌ها ارتباط نزدیکی داشته باشد.

معاون توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان همدان اذعان داشت: نگاه فراگیر به رشته بسکتبال که یک رشته دانشگاهی است بسیار ارزنده خواهد بود و باید برای رسیدن به رشد مطلوب از کارشناسان و اساتید دانشگاه‌ها استفاده کرد.

در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان پرویز ریحانی موفق شد از 18 رأی با 15 رأی برای چهار سال رئیس هیئت بسکتبال استان همدان شود.

انتهای پیام/89020/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول