اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی مسمومیت بیش از 3500 شهروند پردیسی صورت گرفت

دستگیری 4 فرصت‌‏طلب در پردیس/ 2 مدیر آبفا برکنار شدند

دو مدیر آبفای شرق استان تهران در پی روانه شدن بیش از 3 هزار و 500 نفر از شهروندان پردیسی به علت مسمومیت به بیمارستان‏‌ها، به دستور استاندار تهران از سمت خود برکنار شدند.

دستگیری 4 فرصت‌‏طلب در پردیس/ 2 مدیر آبفا برکنار شدند

فرماندار پردیس در گفت‌‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با تایید این خبر و با اشاره به عزل این دو مدیر اظهار داشت: در پی این اتفاق، چهار نفر دیگر نیز که در این حادثه به صورت سهوی و عمدی مقصر بودند، به مراجع قضایی معرفی شدند تا به جرمشان رسیدگی شود.

مهدی مهاجر بیان کرد: همچنین عاملان چهار دستگاه کامیون که با سوء استفاده از این مورد، از مناطق کرشت در ظروفی آب معمولی را پر کرده و بین مردم توزیع می‏‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ به دنبال مشخص شدن دلیل نهایی آلودگی آب شرب پردیس، استاندار تهران دستور عزل مدیر آبفای شرق استان تهران و مدیر آبفای شهرستان پردیس را صادر کرد.

سیدحسین هاشمی در پی گزارش مدیرکل امنیتی استانداری تهران در مورد علل آلودگی آب شهر پردیس و عوامل موثر در این آلودگی دستور داد که مدیر آبفای شرق استان تهران و مدیر آبفای شهرستان پردیس عزل شوند.

در این دستور که خطاب به مدیرکل آبفای استان تهران صادر شده، وی موظف است با معرفی خاطیان دیگر به کمیته تخلفات اداری استان تهران، نسبت به احقاق حقوق مردم شهر پردیس اقدام کند.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول