اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از بخش کشاورزی صورت گرفت

بازدید فرماندار پیشوا از بزرگترین تولیدکننده گل آنتریوم

فرماندار شهرستان پیشوا در راستای حمایت از بخش کشاورزی از بزرگترین تولیدکننده گل آنتریوم در خاورمیانه بازدید به‌ عمل آورد.

بازدید فرماندار پیشوا از بزرگترین تولیدکننده گل آنتریوم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، عباس ملکوتی‌خواه به‌ همراه رئیس اداره کشاورزی در بازدید از بزرگترین تولیدکننده گل آنتریوم در خاورمیانه گفت: تولید و پرورش گل آنتریوم، با توجه به تقاضای رو به افزایش بازارهای خارجی به این محصول، می‌تواند به‌ عنوان گزینه‌ای ارز آور در عرصه تولید محصولات گل و گیاه تلقی شود و از نظر علمی و پژوهشی نیز خواهد توانست به‌ عنوان بانک اطلاعاتی تخصصی، در اختیار محققان، اساتید و دانش‌پژوهان رشته‌های باغبانی و دیگر رشته‌های دانشگاهی قرار گیرد.   

وی شیوه‌های سنتی پرورش گل و گیاه را عامل اصلی افزایش قیمت تمام شده تولیدات این بخش ذکر کرد و افزود: ضروری است در زمینه تغییر شیوه تولید از سنتی به صنعتی تمهیدات لازم با تعامل نهادهای اجتماعی ذیربط اجرایی شود و در کنار این امر، بالا بردن فرهنگ استفاده از آن از عواملی است که رونق بازار گل را می‌تواند تضمین کند.

ملکوتی‌خواه ادامه داد: با توجه به درآمدزایی بالا و ایجاد اشتغال مولد صنعت گل و گیاه، در نظر داریم با توسعه و گسترش کشت گل‌های زینتی، در ارتقای توان اقتصادی و سهم صادراتی بخش کشاورزی شهرستان قدم‌های مؤثرتری را برداریم.

انتهای پیام/2462/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول