اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

برقراری امنیت بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست

فرماندار شهرستان ورامین گفت: نیروی انتظامی بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایجاد امنیت پایدار در جامعه است و همواره باید قدردان زحمات و ایثار آنان بود.

برقراری امنیت بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، محسن خوانساری اظهار داشت: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش جامعه نقش مهمی را بر عهده دارد و در این مسیر شهدای گرانقدری را تقدیم اسلام کرده است.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: سربازان جان برکف نیروی انتظامی همواره مورد اعتماد مردم و مسئولان بوده‌اند و این اعتماد باعث شده تا آن‌ها بتوانند از ظرفیت‌های مردمی در جهت مقابله با ناامنی و استقرار امنیت پایدار بهره‌مند شوند.

وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی باید در کنار تمام فعالیت‌های تخصصی که در جهت استقرار امنیت انجام می‌دهد، برنامه‌های فرهنگی را نیز در دستور کار خود قرار دهد تا در سایه فرهنگ‌سازی صحیح و اصولی از وقوع جرائم جلوگیری کند که برای تحقق این مهم باید از ظرفیت نهادها و دستگاه‌های مرتبط بهره ببرد.

امنیت پایدار از مهمترین عوامل رشد و توسعه هر منطقه است.

سیروس فتحی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در این جلسه گفت: امنیت پایدار از مهمترین عوامل رشد و توسعه هر منطقه و جامعه محسوب می‌شود و این امر زمانی محقق می‌شود که مردم در آن مشارکت داشته و سهم خود را ادا کنند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: ایجاد امنیت پایدار، بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهرستان ورامین به ‌دلیل بافت سنتی و مذهبی خود از شرایط مساعدی در زمینه امنیت اجتماعی برخوردار است و پلیس تلاش دارد با بهره‌گیری از کلیه امکانات و با سعی و تلاش وافر، با کمک مردم این امنیت را ارتقا داده و فضای منطقه را برای بر هم زنندگان نظم عمومی ناامن کند.

فتحی بیان داشت: از زمان استقرار فرماندهی ویژه شرق استان تهران و راه‌اندازی معاونت‌های تخصصی، شاهد ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم بوده که این امر ضمن افزایش سطح رضایت‌مندی مردم، امنیت و آسایش شهروندان را نیز ارتقا داده است.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران عنوان کرد: یکی از مشکلات موجود در زمینه استقرار کامل فرماندهی ویژه شرق استان تهران در ورامین، عدم تأمین زمین مورد نیاز است که همکاری، همدلی و پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی می‌تواند زمینه این مهم را فراهم کند.

انتهای پیام/2462/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول