اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/107

جوادپور: زمین چمن مصنوعی ماسال در دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار ماسال گفت: زمین چمن مصنوعی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در ماسال افتتاح می‌شود.

جوادپور: زمین چمن مصنوعی ماسال در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، سیدرضا جوادپور عصر امروز در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: دهه فجر یادآور مبارزه و مجاهدت‌های مردان بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در روزهای ارزشمند تاریخ کشور عنوان کرد و افزود: وقوع انقلاب اسلامی حادثه بزرگ قرن بیستم بود.

جوادپور با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی وقایع انقلاب اسلامی بیان کرد: اهداف انقلاب اسلامی باید برای مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین شود.

فرماندار ماسال به نقش امام (ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شخصیت امام (ره) عامل وحدت و پیروزی ملت ایران در سال 57 بود.

وی با بیان اینکه نظام سلطه به دنبال آسیب رساندن به انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: شگرد دشمنان انقلاب اسلامی در دهه‌های مختلف تغییر کرده است.

جوادپور انقلاب اسلامی را نخستین تجربه موفق حکومت شیعی در ایران دانست و خاطرنشان کرد: کارکرد انقلاب اسلامی روزنه امید بین مسلمانان ایجاد کرده است.

فرماندار ماسال انقلاب اسلامی را مبتنی بر آموزه‌های شیعی عنوان کرد و یادآور شد: مردم در استقرار و پشتیبانی از نظام اسلامی نقش تعیین‌کننده دارند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی مستقل‌ترین کشور در دنیا است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون به عنوان قدرتمندترین کشور در منطقه مطرح است.

جوادپور در ادامه به ثمره انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و افزود: طرح‌های بسیاری پس از انقلاب اسلامی در ماسال به ثمر نشسته است.

وی از افتتاح 26 پروژه عمرانی و عام‌المنفعه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در ماسال خبر داد و بیان کرد: پروژه‌های مذکور با اعتبار 7 میلیارد و 93 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار ماسال حفر و تجهیز چاه عمیق در روستای «وردم» را از پروژه‌های افتتاحی دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: خوابگاه شبانه‌روزی شهید چمران با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان در شاندرمن افتتاح می‌شود.

جوادپور با بیان اینکه هفت پروژه برق‌رسانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در ماسال افتتاح می‌شود، تصریح کرد: 626 میلیون و 500 هزار تومان برای پروژه‌های مذکور هزینه شده است.

وی از افتتاح زمین چمن مصنوعی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در ماسال خبر داد و یادآور شد: شهرداری ماسال مبلغ 170 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و دیگر بخش‌ها برای پروژه مذکور هزینه کرده است.

انتهای پیام/84001/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول