اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب:

بناب توانایی ‌تأمین میوه شب عید منطقه را دارد‌

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب گفت: این‌ شهرستان ‌قطب میوه است و توانایی و ظرفیت ‌لازم برای تأمین میوه منطقه را دارد.

بناب توانایی ‌تأمین میوه شب عید منطقه را دارد‌

به گزارش خیرگزاری فارس از تبریز، شهرام عارفی امشب در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب وجود نقص فنی در دستگاه‌های نان پز، نبود آبگرمکن در نانوایی‌ها و عدم وجود مهارت کافی در نانوایان را سه عامل مهم در خصوص پایین بودن کیفیت نان در این شهرستان نام برد.

وی با اشاره به اعتراضات مردم در خصوص بالا بودن قیمت گوشت مرغ در شهرستان افزود: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده قیمت گوشت مرغ در بناب 2 هزار ریال در هر کیلوگرم نسبت به سایر شهرهای همجوار بیشتر است که اتحادیه باید ضمن اهتمام بیشتر به این موضوع و اصلاح قیمت‌ها سعی کند فشار مضاعف را به مردم تحمیل نکنند.

وی در ادامه از اصناف و بازاریان بناب خواست در روزهایی که به دلیل فشار تحریم‌ها نسبت به افزایش قیمت کالاهای خود اقدام می‌کردند، در زمان کاهش تحریم‌ها نیز نسبت به اصلاح و کاهش قیمت‌ها اقدام کنند.

وی تأکید کرد: در صورت عدم رعایت با اصناف متخلف برخورد می‌شود.

عارفی در عین حال افزود: اگر اتحادیه قصابان نسبت به کاهش قیمت و تنظیم بازار مرغ اقدام نکند، اداره صنعت، معدن و تجارت نسبت به عرضه مرغ به صورت سیار در سطح شهرستان اقدام می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب سپس با انتقاد از عدم ساماندهی واحدهای خدماتی در این شهرستان گفت: در برخی حوزه‌ها ضعیف عمل شده است و با وجود اینکه نرخ مصوب ندارند و در صورت داشتن نرخ آن را در معرض دید مردم قرار نمی‌دهند این موضوع از جمله ایراداتی است که در حوزه خدماتی ما بسیار مشهود است.

عارفی با اشاره به اینکه شهرستان بناب قطب میوه است ظرفیت لازم را برای تأمین میوه منطقه دارد؛ از اتحادیه بارفروشان بناب خواست نسبت به تأمین و ذخیره‌سازی میوه شب عید اهتمام کنند.

انتهای پیام/60004/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول