اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در شمال استان اصفهان صورت گرفت

احداث پلی‌کلینیک فوق تخصصی سرطان سینه در کاشان

مدیرعامل مجمع خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از احداث نخستین پلی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی درمان سرطان سینه منطقه شمال استان اصفهان در این شهرستان خبر داد.

احداث پلی‌کلینیک فوق تخصصی سرطان سینه در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین نیکزاد بعد از ظهر امروز در نشست شورای اطلاع‌رسانی مجمع خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان اظهار داشت: نخستین پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی درمان سرطان سینه توسط خیر سلامت حبیب‌الله گلشن در مجاورت بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان احداث می‌شود.

وی افزود: احداث پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) کاشان با بیش از 20 میلیارد ریال هزینه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و یکهزار و 250 متر مربع زیر بنا در چهار طبقه صورت می‌گیرد.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان داشت: این مرکز درمانی که تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است در مرحله سفت‌کاری بوده و پیش‌بینی شده تا پایان سال جاری به پایان برسد.

نیکزاد یادآور  شد: طبقه اول این طرح برای نصب دستگاه ماموگرافی و تجهیزات و امکانات، طبقه دوم اتاق‌های جراحی و عمل، جراحی سرپایی و نمونه‌برداری برای پاتولوژی، طبقه سوم کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برای ویزیت بیماران و فعالیت‌های آموزشی و طبقه چهارم برای واحد تحقیقات بیماران سرطانی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تأمین تمام هزینه‌های احداث و خرید دستگاه‌ها و تجهیزات پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) توسط خیر کاشانی حبیب‌الله گلشن خاطرنشان کرد: در حال حاضر با اعتباری بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون ریال دستگاه ماموگرافی این پلی‌کلینیک توسط این خیر سلامت خریداری شده است.

نیکزاد در ادامه با تأکید بر اهمیت احداث نخستین پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی درمان سرطان سینه تصریح کرد: افزایش شیوع سرطان سینه در کشور و کاهش سن مبتلایان به سرطان سینه و همچنین  مشکلات مسافرت بیماران به تهران، سبب شد تا این خیر کار اقدام به احداث این مرکز کند.

به گفته وی احداث نخستین پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی درمان سرطان سینه علاوه بر درمان بیماران نقش بسزایی در پیشگیری از بیماری سرطان سینه به دلیل مراجعه به موقع به پزشک، تشخیص بیماری و درمان به هنگام دارد.

مجری طرح پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) کاشان نیز در این نشست خبری یکی از مهم‌ترین مسائل امروز در جامعه را مشکلات بهداشت و درمان برای افراد بی‌بضاعت و محروم جامعه دانست و گفت: نیاز امروز جامعه این شهرستان توجه به بهداشت و درمان و تهیه زیرساخت‌های آن به ویژه برای افراد نیازمند و محروم جامعه است.

حبیب‌الله گلشن افزود: ویزیت و درمان بیماران نیازمند و بی‌بضاعت که از پرداخت هزینه‌های درمانی ناتوان هستند یکی از برنامه‌هایی است که پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) توجه ویژه‌ای به آن دارد.

انتهای پیام/2406/ک40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول