اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/104

احمدی: 262 پروژه عمرانی رودبار در دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار رودبار گفت: 262 پروژه عمرانی و عام‌المنفعه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رودبار افتتاح می‌شود.

احمدی: 262 پروژه عمرانی رودبار در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سید محمد احمدی عصر امروز در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان هزینه در رسانه را سرمایه‌گذاری دانست و اظهار کرد: مسئولان باید از ظرفیت رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند.

وی به سالگرد سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع دوباره اسلام بود.

احمدی انقلاب اسلامی را خاستگاه ارزش‌های اسلامی خواند و بیان کرد: اسلام در دهه فجر دوباره متولد شد.

فرماندار رودبار جمهوری اسلامی ایران را از مقتدرترین نظام‌های جهانی دانست و گفت: اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم تحقق پیدا کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه رودبار از موقعیت، ظرفیت و توانایی بالایی در عرصه‌های مختلف برخوردار است، تصریح کرد: رودبار با 2 هزار و 500 کیلومتر مربع بزرگ‌ترین شهرستان گیلان محسوب می‌شود.

احمدی جمعیت شهرستان رودبار را 100 هزار نفر اعلام کرد و یادآور شد: مردم رودبار 412 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

فرماندار رودبار با اشاره به وجود 75 درصد معادن گیلان در این شهرستان، خاطرنشان کرد: 220 هزار هکتار از مراتع و جنگل‌های گیلان در رودبار است.

وی به تولید روزانه چهار هزار تن سیمان در رودبار اشاره کرد و افزود: وجود قله 2 هزار و 705 متری درفک از جمله ظرفیت‌های رودبار در بحث گردشگری است.

احمدی با اشاره به وجود اقوام ترک، کرد، گیلک، تات و تالش در رودبار، اظهار کرد: رودبار ایران کوچک محسوب می‌شود و تمام اقوام در کنار همدیگر زندگی می‌کنند.

فرماندار رودبار همچنین از افتتاح 262 پروژه و طرح عام‌المنفعه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: امسال پروژه‌های مذکور با اعتبار 24 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی به افزایش 227.5 درصدی پروژه‌های افتتاحی امسال نسبت به سال گذشته در رودبار اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه‌های مذکور سبب ایجاد 51 شغل در شهرستان رودبار شده است.

انتهای پیام/84001 /ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول