اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از پژوهشگاه مواد و انرژی

نیره پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و محمد توحیدلو مدیر کل روابط عمومی استانداری البرز طی بازدید از پژوهشگاه مواد وانرژی با علی اصغر توفیق رئیس این پژوهشگاه دیدار و گفتگو کردند.

بازدید رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از پژوهشگاه مواد و انرژی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، علی اصغر توفیق رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی در این دیدار با تاکید بر لزوم همکاری‌های مشترک این پژوهشگاه با سازمان ملی استاندارد ایران، اظهار داشت: پژوهشگاه مواد و انرژی با قابلیت‌ها و  توانایی‌های خود در زمینه مواد و انرژی، به ویژه انرژی‌های نو می‌تواند با این سازمان همکاری‌های مشترکی داشته باشد.

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری با سازمان ملی استاندارد ایران، افزود: ما برای اجرای مفاد تفاهمنامه و همکاری لازم در این زمینه کمیته‌ای متشکل از 5 نفر، از هر پژوهشکده یک نفر به عنوان رابط و یک نفر به عنوان هماهنگ کننده معرفی کرده تا امور را پیگیری کنند.

پیروز بخت نیز با بیان اینکه زمینه‌های همکاری بسیاری بین این سازمان و پژوهشگاه وجود دارد، گفت: تجارب پژوهشگاه مواد و انرژی در حوزه نرم افزاری، علمی و پژوهشی و شناخت ماهیت مواد و لزوم کاربرد آن در بحث‌های گمرکی می‌تواند کمک بزرگی برای سازمان ملی استاندارد ایران باشد، همچنین درباره بحث انرژی که بحث گسترده، حساس وحیاتی برای کشور است نیز می‌تواند این همکاری وجود داشته باشد.

وی افزود: بحث برچسب انرژی و بهینه سازی مصرف انرژی از فرآیندهایی است که می‌تواند با استفاده از هم‌فکری، نظرات و اصلاحیه‌های کارشناسان این پژوهشگاه به روز شود.

رئیس سازمان استاندارد ایران گفت: استانداردهای کشور رویکرد جدیدی به خود گرفته و به سمت نیاز محوری پیش می‌رود تا گره‌ای از بخش صنعت، معدن و کشاورزی باز کند و در این راستا این پژوهشگاه می‌تواند در زمینه مواد وانرژی با این سازمان همکاری کند.

در ادامه مراسم محمد توحیدلو با اشاره به جایگاه روابط عمومی و نقش آن در پیشبرد اهداف جامعه، از این پژوهشگاه خواست تا با همکاری با روابط عمومی استانداری البرز، نخبگان استان را شناسایی و به عنوان یک سازمان مستقل و منسجم دانشمندان و نخبگان، به مجموعه کشور معرفی کنند.

انتهای پیام/2302/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول