اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت برق استان لرستان:

‌توزیع برق لرستان ‌شرکت‌‌ برتر ‌کشور در وزارت نیرو شد‌

معاون منابع انسانی شرکت برق استان لرستان گفت: وزارت نیرو‌ یک صنعت مهم در قالب 3 شرکت تولید انتقال و توزیع است که شرکت توزیع لرستان توانسته یکی از شرکت‌های برتر در میان شرکت‌های کشور شناخته شود.

‌توزیع برق لرستان ‌شرکت‌‌ برتر ‌کشور در وزارت نیرو شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مراد سلیمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران خرم‌آباد گفت: امسال به منظور ایجاد انگیزه و ساماندهی هر چه بهتر نیروها در این شرکت 100 نیروی قراردادی و پیمانی به صورت رسمی در می‌آیند و مجوز آن گرفته شده است.

وی گفت: در این شرکت یک هزار و ‌777 نیرو در حال خدمت‌رسانی به مردم لرستان هستند که از این تعداد تنها 240 نیرو رسمی و مابقی به صورت پیمانکاری و قراردادی مشغول به کار هستند.

سلیمانی یادآور شد: یکی از اقدامات این شرکت پرداخت 580 میلیون تومان به خانواده‌های ایثارگران به منظور حمایت و ایجاد انگیزه در این شرکت بوده است.

معاون منابع انسانی شرکت برق استان لرستان گفت: در سال 88 تعداد نیروهای این شرکت 508 نفر بوده اما به دلیل ساماندهی هر چه بهتر عده‌ای از آنهایی که به مرز بازنشستگی رسیده بودند و توان کار کردن را نداشتند با حمایت مدیریت این شرکت بازنشسته شدند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در همان سال شرکت برق لرستان توانست 37 نیروی جوان و جویای کار را به کار گیرد این در حالی است که در سال 90 چهار نفر و امسال بیش از صد نفر مجوز استخدام نیروهای قراردادی و پیمانی را گرفته‌ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه، 240 نفر نیرویی که در این شرکت مشغول به فعالیت هستند گفت: 125 نفر عضو خانواده‌های ایثارگران هستند که این امر موجب می‌شود خدمت‌دهی در این افراد بیشتر شود.

وی اذعان کرد: ما باید بدانیم که در اجرای دستورالعمل‌های موجود هر چه برنامه‌ریزی بیشتر باشد خدمت بیشتری ارائه می‌شود.

معاون منابع انسانی شرکت برق استان لرستان گفت: وزارت نیرو‌ یک صنعت مهم در قالب 3 شرکت تولید انتقال و توزیع است که شرکت توزیع لرستان توانسته است یکی از شرکت‌های برتر در میان شرکت‌های کشور شناخته شود.

انتهای پیام/‌85001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول