اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌های پرورش اندام بروجرد:

پرورش اندامان بروجردی خود را برای مسابقات کشوری آماده می‌کنند

رئیس هیئت‌های پرورش اندام شهرستان بروجرد گفت: پرورش اندامان بروجردی خود را برای مسابقات کشوری آماده می‌کنند.

پرورش اندامان بروجردی خود را برای مسابقات کشوری آماده می‌کنند

رسول خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، چهار کمیته جداگانه در این هیئت تشکیل شده است که هر کدام در حیطه کاری خود وظایف محوله را انجام می‌دهند.

رئیس هیئت‌های پرورش اندام شهرستان بروجرد گفت: کمیته‌های پرورش اندام، پاورلیفتینگ، قوی‌ترین مردان و مچ‌اندازی زیر مجموعه‌های هیئت پرورش اندام شهرستان بروجرد هستند.

وی ادامه داد: کمیته پاورلیفتینگ مسابقات پرس سینه، لیفت، اسکات و قهرمانی وزنه‌برداری قدرتی را انجام می‌دهد.

خدایی اضافه کرد: خوشبختانه هیئت پرورش اندام شهرستان بروجرد طی چند سال اخیر قهرمانان خوبی را در رشته پرورش اندام در سطح کشوری و تیم ملی راتربیت کرده است.

رئیس هیئت‌های پرورش اندام شهرستان بروجرد قاسم علی بخشی را یکی از این ورزشکاران خواند که به عنوان نخستین ورزشکار شهرستان بروجرد در رشته پرورش اندام امسال توانست مقام دوم مسابقات کشوری را از آن خود کند.

وی حامد دالوند و مجید دولتشاهی را از دیگر ورزشکاران نام‌آور پرورش اندام بروجرد برشمرد و بیان داشت: این ورزشکاران هم اکنون برای مسابقات کشوری که اسفند ماه سال جاری در شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود، خود را آماده می‌کنند.

رئیس هیئت‌های پرورش اندام بروجرد خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران رشته پرورش اندام باید از رژیم‌های غذایی مخصوص و برخی مکمل‌ها و پروتئین‌های داروئی استفاده کنند، هزینه یک ماه رژیم غذایی آنان حدود 10 میلیون تومان است.

خدایی گفت: در گذشته هیئت پرورش اندام مبلغی از هزینه‌های ورزشکاران را به آنها پرداخت می‌کرد، اما هم اکنون به دلیل مشکلات مالی، نتوانستیم به هیچ یک از ورزشکاران کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مالی موجب شده بسیاری از ورزشکاران در نیمه راه قهرمانی، ورزش را رها کنند، عنوان کرد: امیدواریم با وجود مشکلات عدیده مالی، ورزشکاران بروجردی در مسابقات کشوری سال جاری بتوانند مدالی را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/2304/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول