اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 20 روز آزادی

سگ نگهبان سارق سابقه‌دار را زمین‌گیر کرد

فرمانده انتظامی بینالود گفت: پلیس این شهرستان سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را برای پانزدهمین بار راهی زندان کرد.

سگ نگهبان سارق سابقه‌دار را زمین‌گیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بینالود، عباس صارمی ساداتی ظهر امروز در تشریح این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی پاسگاه ویرانی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از حضور سارق حرفه‌ای در حال سرقت در ویلایی در حاشیه روستای ویرانی با خبر شدند.

وی افزود: مأموران با کسب این خبر بلافاصله به محل اعزام شدند و مشاهده کردند سگ نگهبان از فرار سارق حرفه‌ای در کنار دپوی بزرگ اموال مسروقه جلوگیری می‌کند که بلافاصله با همکاری صاحب ویلا سارق را در محل دستگیر کردند.

صارمی ساداتی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از محل مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل یک دستگاه آب سردکن، دو دستگاه چمن‌زنی، پمپ آب، ده‌ها قلم ابزار و ادوات برقی و لوازم خانگی و ... را در محل مشاهده و به مالباخته طی صورت جلسه‌ای بازگرداندند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این سارق سابقه‌دار به نام علی 37 ساله تاکنون 14 بار به جرم سرقت و مواد مخدر به زندان رفته و آخرین بار نیز 20 روز پیش مدت محکومیتش در زندان به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول