اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تربت حیدریه خبر داد

دستگیری 2 سارق با یک میلیارد ریال کالای مسروقه

فرمانده انتظامی تربت حیدریه از دستگیری دو سارق یک انبار باربری در تربت حیدریه و کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای مسروقه خبر داد.

دستگیری 2 سارق با یک میلیارد ریال کالای مسروقه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدامین شاهرخی ظهر امروز در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: در پی شکایت مالک یک شرکت باربری مبنی بر سرقت خودرو نیسان حامل بار، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل سرقت دریافتند سارق یا سارقان با شکستن قفل و ورود به انبار باربری اقدام به سرقت نیسان حامل بار کرده‌اند.

شاهرخی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع اکیپ ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی طی عملیاتی تحقیقات همه‌جانبه‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز و پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی توانستند یکی از سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کنند و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه اظهار کرد: متهم دستگیر شده که ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی بود در مواجهه با ادله و شواهد ارائه شده از سوی پلیس لب به اعتراف گشود و بیان کرد که با همدستی یکی از دوستان سابقه‌دار خود با حضور در محل باربری که فاقد هرگونه سیستم هشداردهنده بود پس از شکستن قفل وارد محل شده و اقدام به سرقت خودرو نیسان حامل باری کردند که سوئیچ آن روی خودرو قرار داشته است.

شاهرخی ادامه داد: متهم دستگیر شده در ادامه بازجویی‌ها به سرقت 9 تن ورق آهن از یکی از انبارهای آهن‌فروشی سطح شهر تربت حیدریه نیز اعتراف کرد.

وی افزود: مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با یک سری کار اطلاعاتی گسترده محل اختفای همدست متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه در ادامه گفت: با دستگیری همدست متهم و تحقیقات تکمیلی از آنها محل اختفای محموله مسروقه شناسایی و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه اموال مسروقه از قبیل 10 حلقه لاستیک کامیون، 6 حلقه لاستیک کامیونت، 50 حلقه لاستیک سواری، 10 کارتن تیوپ، 9 تخته فرش، 10 کارتن لوازم آرایش و 15 کارتن دلر و چرخ سنگ به ارزش یک میلیارد ریال و همچنین آهن‌آلات به ارزش 200 میلیون ریال کشف و تحویل مالباختگان شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول