اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

آلوارس قطب استعدادیابی ورزش‌های زمستانی کشور شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: پیست اسکی آلوارس باید به قطب استعدادیابی ورزش‌های زمستانی در کشور تبدیل شود چرا که قابلیت این امر را دارد.

آلوارس قطب استعدادیابی ورزش‌های زمستانی کشور شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل، احد پازاج در حاشیه بازگشایی رسمی پیست اسکی آلوارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های لازم با نماینده وزیر ورزش و جوانان در توسعه ورزش‌های زمستانی و با توجه به امکانات موجود در پیست آلوارس، این پیست به مرکز استعدادیابی اسکی و ورزش‌های زمستانی کشور تبدیل می‌شود.

وی تصریح کرد: مربیان و دست‌اندرکاران هیئت اسکی استان می‌بایست از این موقعیت در راستای توسعه ورزش اسکی در بین نوجوانان و نونهالان استان استفاده مطلوبی کنند.

پازاج در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: بسیاری از تجهیزات هیئت اسکی استان به مدرسه اسکی این پیست انتقال یافته تا از این طریق علاقمندان و اسکی‌بازان نوجوان و جوان بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است مسابقات اسکی نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور در این پیست برگزار شود.

وی در ادامه بیان کرد: پیست اسکی آلوارس از پیست‌های مجهز و دارای توانمندی بالا در کشور است که در صورت مهیا کردن برخی از امکانات در آن می‌توان حتی در این پیست مسابقات کشوری و آسیایی را میزبانی کرد.

پازاج با قدردانی از فرمانداری سرعین و اداره کل راه و شهرسازی استان در خرید یک دستگاه خودروی همیشه آماده برای بازگشایی مسیر منتهی به این پیست یادآور شد: در زمستان امسال قرار است این پیست به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و به هموطنان ارائه خدمات کند.

انتهای پیام/62001/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول