اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش افسر پلیس

6 چک مفقودی به ارزش 880 میلیون ریال به صاحبش بازگردانده شد

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: 6 فقره چک مفقودی به ارزش 880 میلیون ریال با صحت عمل ستوان سوم بهرام احمدوند از کارکنان پلیس راهور قم به دست صاحبش رسید.

6 چک مفقودی به ارزش 880 میلیون ریال به صاحبش بازگردانده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرزاد عسکری با اعلام این خبر گفت: ستوان سوم بهرام احمدوند از کارکنان پلیس راهور قم حین گشت‌زنی، یک کیف حاوی 6 فقره چک به ارزش 880 میلیون ریال و همچنین مدارکی شامل کارت سوخت خودرو و کارت عابر بانک سپه را پیدا می‌کند و کیف را به صاحبش تحویل می‌دهد.

وی ادامه داد: سرباز وظیفه علی یوسفی نیز حین نگهبانی در ضلع شرقی استانداری، متوجه وجود یک کیف شده که این سرباز وظیفه‌شناس نیز کیف مذکور که در آن یک فقره چک به ارزش 500 میلیون ریال، 2 عدد کارت سوخت وسایل نقلیه و چهار کارت عابر بانک بوده را به صاحبش تحویل می‌دهد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان در ادامه با تاکید بر اینکه پلیس امانت‌دار مردم است، افزود: گروهبان یکم هدایت اسماعیلی از کلانتری 25، حین گشت‌زنی متوجه یک کیف بر جای مانده روی یک دستگاه عابر بانک شده که پس از بررسی محتویاتش یک فقره چک سفید امضا، پنج عدد کارت عابر بانک و سه عدد کارت سوخت را مشاهده می‌کند که با تحویل آن خوشحالی صاحب کیف و خانواده‌اش را رقم می‌زند.

عسکری در ادامه از دستگیری یک سارق خبر داد و اظهار کرد: سروان علی ناصری از کارکنان پلیس راهور استان، حین گشت‌زنی متوجه سرقت ایران چک 500 هزار ریالی فردی از یک خانم شده که با تلاش وی متهم دستگیر می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین سروان جواد سورانی از راهور قم سه فقره چک‌های مفقودی جمعاً به ارزش 187 میلیون و 230 هزار ریال و همچنین ستوان دوم سید هاشم حسینی 2 فقره چک به مبلغ 150 میلیون ریال را با صحت عمل خود به صاحبانش بازگرداندند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول