اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

بزرگ‌ترین و ماندگارترین اقدام ملت ایران پیروزی انقلاب است

استاندار زنجان گفت: بزرگ‌ترین و ماندگارترین اقدام ملت ایران پیروزی انقلاب است.

بزرگ‌ترین و ماندگارترین اقدام ملت ایران پیروزی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری ظهر امروز در جلسه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی استان زنجان اظهار داشت: بسیج سازندگی همه تلاش خود را برای کاستن محرومیت در مناطق محروم استان زنجان به‌کار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بهمن ماه خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی را برای همه ملت ایران زنده می‌کند، افزود: ملت ایران در آن دوران همه تلاش خود را برای استقرار نظام به کار گرفته‌اند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز همه مردم کشورمان با اعتماد به نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار یکدیگر زندگی می‌کنیم، گفت: بزرگ‌ترین و ماندگارترین اقدام ملت ایران پیروزی انقلاب است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب در بین همه مردم کشورمان زنده است، اذعان داشت: همیشه برای سلامتی جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و طول عمر مقام معظم رهبری دعا می‌کنیم.

انصاری با بیان اینکه سپاه برای تحکیم و دفاع از آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کند، متذکر شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز مردم در کنار سایر نهادها برای حل مشکلات موجود همه تلاش خود را به کار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرارگاه خاتم‌الانبیاء و موسسات وابسته به آن شکل گرفته است، تصریح کرد: بیش از 50 درصد از سدهای اصلی کشورمان توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا‌ء ساخته شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در سطح استان زنجان اقدامات خوبی توسط بسیج سازندگی انجام شده است، گفت: بسیج سازندگی بخش مهمی از مشکلات مردم استان را حل می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این اقدامات جایگاه مردمی بسیج را در کشورمان تثبیت می‌کند، ادامه داد: بسیج در عرصه حمایت از مردم و حل مشکلات آنها حضور موثری دارند.

انتهای پیام/73008/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول