اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شاهرود خبر داد

برگزاری کلاس‌های «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» در شاهرود

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: کلاس‌های «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» با حضور ارگان‌ها و نهادهای دولتی شاهرود در حال برگزاری است.

برگزاری کلاس‌های «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ عمومی امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و ارگان‌ها، کلاس‌های تذکر لسانی، وظیفه همگانی در شاهرود برگزار شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود افزود: این کلاس‌ها با حضور بیش از 60 نفر از نمایندگان و مسئولان ادارات شهرستان در سالن ولایت فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: این کلاس‌ها هر هفته، از این پس، دوشنبه‌ها از ساعت 7:30 تا 10:30 در سالن ولایت فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود و با حضور نمایندگان ادارات دولتی شهرستان و اساتید مجرب شهرستان و استان برگزار می‌شود.

مطهری خاطر نشان کرد: این کلاس‌ها به همت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود برگزار می‏شود و هدف از آن پیاده کردن امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و کارخانجات و احیای این فریضه مهم است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با بیان اینکه برگزاری این کلاس‌ها دارای ابلاغ کشوری است، گفت: طبق ابلاغ دولت، شوراهای امر به معروف در ادارات با حضور مدیر اداره و فرمانده پایگاه و مسئول حراست و دو نفر نماینده باید تشکیل شود.

وی افزود: این کلاس‌ها در جهت آموزش اعضای این شوراها در ادارات در جهت توجه به تذکر لسانی به عنوان وظیفه‏ای همگانی و اجرایی کردن در ادارات دولتی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با بیان اینکه شاهرود جزو پنج شهر برتر کشور در برگزاری این کلاس‌هاست، افزود: شاهرود بعد از شهرهای قم، تهران، مشهد و اصفهان مقام پنجم شهرهای پیشتاز در اجرای این کلاس‌ها و ایجاد هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر در کشور را داراست.

وی افزود: این کلاس‌ها هر هفته و در چهار فصل تبیین فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با توجه به قرآن و سنت، تبیین امر به معروف از نظر روان‏شناسی و جامعه‏شناسی، تبیین امر به معروف و تذکر لسانی در جامعه و برگزاری کارگاه آموزش تذکر لسانی برگزار می‌شود.

مطهری بیان کرد: اساتید این کلاس‌ها، امام جمعه، استاد حوزه و دانشگاه و امام جمعه موقت شاهرود و مسئول تشکل‌های مردمی اصناف ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان هستند.

وی تصریح کرد: مسئول برگزاری این دوره، مرتضی معتمد معاون اداری و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و معاون فرماندار ویژه شهرستان شاهرود است.

مطهری خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده بعد از انجام دوره برای ادارات، کارخانجات، اتحادیه‌ها و اصناف برای اجرای این دوره در نظر گرفته شده که به مرور این دوره و کلاس‌ها برای آنان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول