اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

شهدا به‌ عنوان یک الگو در دنیا مطرح شده‌اند

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز شهدا و خانواده‌های آنها در حقیقت به‌ عنوان الگو و نمونه در دنیا مطرح شده‌اند.

شهدا به‌ عنوان یک الگو در دنیا مطرح شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما بعد از ظهر امروز در دیدار با دو خانواده شهید اهل سنت به‌ مناسبت هفته وحدت در کرمانشاه اظهار داشت: شهدا و خانواده‌های آن‌ها باعث افتخار کشور و ولی نعمت ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز شهدا و خانواده‌های آنها در حقیقت به‌ عنوان یک الگو و نمونه در دنیا مطرح شده‌اند و تجلیل از آن‌ها یک وظیفه همگانی است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امروز بر حسب وظیفه و به ‌مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن ماه بهمن برای ارج نهادن به مقام شهیدان محمود ابراهیمی و محمد رحمانی در منزل این دو بزرگوار حضور پیدا کرده‌ایم.

شهید محمد ابراهیمی در سال 57 در حین انجام وظیفه در منطقه کردستان عراق به‌درجه رفیع شهادت نائل آمده و از این شهید گرانقدر یک فرزند پسر به‌نام ایوب ابراهیمی به یادگار مانده است.

شهید محمد رحمانی نیز در سال 57 در منطقه دالاهو به شهادت رسیده و از وی سه فرزند دختر به‌نام‌های فریبا، فرزانه، آرزو و دو پسر به‌نام اکبر و مهدی به یادگار مانده که رهروی راه پدر خواهند بود.

در این دیدار مراد کوشکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حجت‌الاسلام جواد کرمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/2700/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول