اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

نمایشگاه فروش بهاره در اسفند ماه برگزار می‌شود

فرماندار اردبیل از برگزاری نمایشگاه مستقیم عرضه کالا ویژه فروش بهاره در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

نمایشگاه فروش بهاره در اسفند ماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار در اردبیل اظهار داشت: باید پیش‌بینی‌های لازم برای تنظیم بازار به ویژه میوه شب عید انجام شود تا هموطنان بتوانند با سهولت دسترسی به این نمایشگاه حداقل در دو منطقه از شهر خریدهای خود را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد‌: در این ارتباط هماهنگی‌های لازم با اتحادیه‌ها و مجامع صنفی انجام شده تا این نمایشگاه با کیفیت مناسب و برجستگی‌های شاخص و همچنین تنوع کالایی انجام شود که در این ارتباط سعی بر این است تا پرمصرف‌ترین کالاهای مردم در روزهای پایانی سال در این نمایشگاه‌ها عرضه شود.

فرماندار اردبیل یادآور شد: در این نمایشگاه‌ها قرار است توزیع پوشاک، کفش و اقلام یارانه‌دار از جمله برنج، روغن نباتی، مرغ، گوشت، قند و شکر به مردم عرضه شود تا نیازها در این زمینه در حد امکان برطرف شده و هموطنان به راحتی بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را به دست آورند.

دبیر با اشاره به توزیع سبد کالا از طرف دولت خواستار شناسایی و گستردگی مراکز توزیع سبد کالا برای راحتی مردم در نقاط مختلف شهر شد.

این مسئول افزود: توزیع این سبد کالایی می‌تواند بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات خانواده‌ها را در تامین کالاهای مورد نیاز و اساسی برطرف کند که در این زمینه حرکت‌های خوب و موثر جزو هدف‌گذاری‌های اصلی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: در روزهای پایانی سال قرار است میوه مناسب نیز در میادین مختلف شهر به مانند سال‌های گذشته توزیع شود که در این ارتباط تلاش و کوشش بر این است تا بیش از هر زمان دیگر با نظم و انضباط توزیع میوه شب عید در اردبیل انجام شود.

انتهای پیام/62005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول