اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف استان البرز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس البرز:

اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه خبرگزاری فارس است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: اعتمادی که مردم به اخبار و گزارش‌های خبرگزاری فارس دارند، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سرمایه این رسانه است.

اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه خبرگزاری فارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی دقایقی قبل میهمان خبرنگاران این خبرگزاری بود و ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز با خبرنگاران آن دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در این بازدید با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری فارس در سال‌های اخیر اظهار کرد: رشد و توسعه فعالیت خبرنگاران فارس در استان‌های مختلف کشور و به ویژه استان البرز به صورتی است که امروز جایگاه خوبی در جامعه پیدا کرده و مردم و مسئولان به اخبار و گزارش‌های این خبرگزاری اعتماد دارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خبرگزاری فارس جزو رسانه‌هایی است که بیشترین بازدید کننده را داشته و علت مراجعه مردم به این رسانه برای کسب خبر، اعتمادی است که به صحت اخبار و گزارش‌های فارس دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تاکید کرد: این اعتماد بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سرمایه خبرگزاری فارس است و باید با تلاش بی‌وقفه مسئولان، مدیران، خبرنگاران و گزارشگران این رسانه حفظ شود.

صالحی با تأکید بر این‌که اخبار خبرگزاری فارس دارای صحت و دقت مناسبی است، اضافه کرد: همین امر توانسته اعتماد و رضایت مخاطبان را جلب کند و هر روز به تعداد بازدیدکنندگان خبرهای این خبرگزاری افزوده می‌شود.

وی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های خبرنگاران را دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج معارف دینی و ارزشی عنوان کرد و ادامه داد: در دنیای امروز که کشورهای غربی و دشمنان اسلام و انقلاب به فرموده مقام معظم رهبری توطئه بسیاری را علیه جهان اسلام تدارک دیده‌اند، رسانه‌ها باید با تلاش در جهت بصیرت‌افزایی جامعه، برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان برنامه‌ریزی جدی و ویژه داشته باشند.

صالحی اضافه کرد: در این حوزه با توجه به وظایف و مسئولیت‌هایی که اداره اوقاف دارد، لازم است که همکاری و تعامل خوبی با رسانه‌ها در جهت تحقق این اهداف به ویژه ترویج فرهنگ حسنه وقف داشته باشیم و نیازمند مشارکت و همکاری رسانه‌ها هستیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران فارس در استان البرز در حوزه ترویج فرهنگ حسنه وقف و اطلاع‌‌رسانی در این زمینه خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده با توسعه همکاری اداره‌کل اوقاف و خبرگزاری فارس در استان البرز شاهد افزایش تلاش خبرنگاران این خبرگزاری برای ترویج و توسعه فرهنگ وقف باشیم.

صالحی یکی از مهم‌ترین نیازهای استان البرز را معرفی اماکن متبرکه و امامزاده‌ها عنوان کرد و افزود: استان دارای امامزاده‌ها و اماکن متبرکه زیادی بوده که لازم است این اماکن به مردم معرفی شود تا همه مردم به ویژه نسل جوان بتوانند از فضای معنوی این اماکن استفاده کنند.

وی گفت: وجود چند امامزاده در استان البرز یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های معنوی، فرهنگی و مذهبی این استان است و با معرفی صحیح آنها می‌توانیم البرز را به قطب فرهنگی کشور تبدیل کنیم.

لازم به توضیح است، در این دیدار مریم ابراهیمیان سرپرست خبرگزاری فارس در استان البرز توضیحاتی درباره نحوه فعالیت خبرنگاران این خبرگزاری ارائه و از همکاری‌ها و همراهی‌های اداره اوقاف با خبرنگاران فارس تقدیر کرد.

انتهای پیام/2302/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول