اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت گروه تئاتر عنوان

نمایش موزیکال «قصه دخترک و جنگل زیبا» در اردبیل اجرا می‌شود

نمایش موزیکال کودکانه « قصه دخترک و جنگل زیبا» به همت گروه تئاتر عنوان در اردبیل اجرا می‌شود.

نمایش موزیکال «قصه دخترک و جنگل زیبا» در اردبیل اجرا می‌شود

تهیه کننده این نمایش کودکانه در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: نمایش «قصه دخترک و جنگل زیبا» به کارگردانی حسن شیخ‌زاده به روی صحنه می‌رود و این نمایش که ویژه کودکان و خانواده‌‌هاست را پرهام دلدار نوشته است.

محمد باقر نباتی مقدم تصریح کرد: این نمایشگاه موزیکال برای کودکان توسط گروه تئاتر عنوان برای اجرای عمومی آماده شده است.

وی افزود‌: این نمایش داستان دخترکی را روایت می‌کند که هنگام رفتن پیش پدرش، در جنگل گم می‌شود و ماجراهایی با حیوانات جنگل برای او اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: در این نمایش موزیکال و کودکانه بازیگرانی چون آرمان دانشور، پریسا صدایی آذر، فاطمه موفق، سعیده افخمی، امیر‌عباس علیرضایی، حبیب اکبری جدی، نسترن فتحی، نیما فتحی، سعید عنایتی، فرید محمدی، رضا پزشکی، مهدی قبادی، نادر محمدی شیشه‌گران و احمد رستمی هنرنمایی می‌کنند.

تهیه کننده این نمایش کودکانه گفت: نمایش «قصه دخترک و جنگل زیبا» به تهیه کنندگی محمد باقر نباتی مقدم و توسط گروه تئاتر عنوان تولید شده است و نهادهایی چون شهرداری اردبیل، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل در اجرای آن همراهی می‌کنند.

نباتی مقدم در معرفی دیگر عوامل این نمایش بیان داشت: امیر عاقل‌زاده و آرمان دانشور دستیاران کارگردان، جلال عزیزی منشی صحنه، حسن شیخ‌زاده طراح صحنه، نسیم نادری طراح لباس و رامین فرزانه طراح نور این نمایش هستند.

وی همچنین مهران رجبعلی‌زاده را به عنوان طراح آفیش و بروشور، طراح گریم را شاهد مجتهد‌زاده اردبیلی، آهنگساز را احمد جعفرپور، تنبک‌نواز را عزیز دانش تیموری معرفی کرد.

تهیه کننده این نمایش کودکانه در پایان سخنان خود گفت: ساخت عروسک توسط داور نجفی صورت گرفته و نیما وقری مقدم عکاس این نمایش است و میترا شاهین به عنوان روابط عمومی با این نمایش همکاری می‌کند و تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز بر عهده مهدی جهاندیده و امور بازرگانی نیز بر عهده بابک روغنی است.

نباتی مقدم در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل یادآور شد: قصه دخترک و جنگل زیبا از 1 تا 10 بهمن ماه 92 راس ساعت 16:30 در تالار فدک با بلیت 5 هزار تومانی به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/62005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول