اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مهلت ارسال آثار به جشنواره قرآنی «آیات» تا نیمه شعبان تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دور سوم جشنواره آیات تا نیمه شعبان سال آینده تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره قرآنی «آیات» تا نیمه شعبان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس؛ روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: مهلت ارسال آثار به سومین دور از جشنواره قرآنی «آیات» تا نیمه شعبان سال آینده تمدید شد.

مهدی عزیز‌زاده سرپرست دفتر تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی این معاونت با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره قرآنی آیات تا نیمه شعبان تمدید شده است، گفت: جمع قابل توجهی از ثبت‌نام کنندگان در جشنواره آیات اعلام کردند تا موعد مقرر نمی‌توانند آثار خود را ارائه کنند و خواستار تمدید مهلت ارسال آثار شدند و با توجه به اهمیت غنای هر چه بیشتر جشنواره تصمیم گرفتیم تا این مدت تمدید شود.

وی افزود: تجلیل از برگزیدگان در ایام نمایشگاه قرآن انجام خواهد شد و فرصتی از فجر تا قدر به هنرمندان داده شده است. همچنین آثار افرادی که در جشنواره‌های دیگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند و در فرم جشنواره گزینه تمایل به شرکت در جشنواره‌های دیگر وزارت ارشاد را نیز پر کرده‌اند هم مورد بررسی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس سومین دور از جشنواره آیات ماه رمضان امسال و در نمایشگاه قرآن با نام‌نویسی از داوطلبان آغاز شد و مسئولان برگزار کننده در تلاش بودند که بخش‌های مختلف جشنواره را تا بهمن‌ماه سال جاری به پایان رسانده و آیین اختتامیه را در روز 19 بهمن‌ماه 1392 برگزار کنند، اما به دلیل درخواست هنرمندان قرآنی مهلت ارسال آثار تا نیمه شعبان تمدید شد.

سومین دوره از جشنواره قرآنی آیات در 32 رشته؛ خوشنویسی، عکس، گرافیک، نقاشی، تذهیب، نگار‌گری، تابلو، حجم، جلد‌سازی، سرود، تواشیح، هم‌خوانی، نمایشنامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی، تئاتر صحنه، تئاتر خیابانی، شبیه‌خوانی قرآنی، فیلم کوتاه، فیلم مستند، انیمیشن، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، وبلاگ، پیامک، شبکه‌های اجتماعی، محصولات چند‌رسانه‌ای، نرم‌افزار، قطعات ادبی، داستان کوتاه، بلند داستانک، ترجمه‌خوانی، قطعه‌خوانی و قصه‌گویی و مطالعات تبلیغی و ترویجی قرآنی برگزار و هنرمندان قرآنی کشور بی‌صبرانه منتظر اعلام فرا‌خوان به منظور ارسال آثار به دبیر‌خانه جشنواره هستند.

انتهای پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول