اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سمینار سلامت و خانواده

400 نفر در خراسان جنوبی آموزش‌های سلامت زنان و خانواده را فرا گرفتند

در سمینار آموزشی سلامت زنان و خانواده دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 400 نفر از کارشناسان و مشاوران امور بانوان آموزش‌های مربوط به سلامت زنان و خانواده را فرا گرفتند.

400 نفر در خراسان جنوبی آموزش‌های سلامت زنان و خانواده را فرا گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، صبح امروز سمینار آموزشی سلامت زنان و خانواده با حضور کارشناسان و مشاوران امور بانوان فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی بیرجند برگزار شد.

مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت خراسان جنوبی در این سمینار اظهار کرد: در این سمینار 100 نفر از مشاوران خانواده و کارکنان دستگاه‌های اجرایی بیرجند شرکت کردند.

نصرت زمانی‌پور هدف از برگزاری این سمینار را ارتقای سطح آگاهی گروه هدف در رابطه با بیماری‌های شایع زنان، آشنایی با کمک‌های اولیه و بیماری‌های قلبی و عروقی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر مرگ و میر زنان به دلیل بیماری‌های قلبی و عروقی و همچنین مرگ و میر کودکان در حوادث و سوانح بالا رفته است، عنوان کرد: به دنبال این جریان آموزش بانوان شاغل در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت خراسان جنوبی ادامه داد: همزمان با این سمینار 300 نفر از کارشناسان و مشاوران بانوان در سایر شهرستان‌های استان نیز این آموزش‌ها را فرا می‌گیرند.

زمانی‌پور با اشاره به اینکه در سال گذشته این دوره‌های آموزشی برای دانشگاه پیام‌نور، تعاون روستایی، کمیته امداد امام خمینی برگزار شده است، متذکر شد: از تمام دستگاه‌های اجرایی استان می‌خواهیم تا زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان خود را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده است که هر واحد بهداشتی هفته‌ای یک جلسه آموزشی برگزار کند.

انتهای پیام/69022/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول