اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل هماهنگی و نظارت امور فنی حوزه معاون اول رئیس جمهور خبر داد

رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اولویت دولت

مدیر کل هماهنگی و نظارت امور فنی حوزه معاون اول رئیس جمهور گفت: مرتفع کردن مشکل‌های واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان با توجه به حساسیت خاص این منطقه و مرزی بودن این استان از اولویت‌ دولت یازدهم است.

رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اولویت دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل روابط عمومی شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان، حسن غضنفری اظهار داشت: بهبود فضای کسب و کار جز با مرتفع کردن مشکل‌های واحدهای تولیدی امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: رویکرد دولت برای بهبود وضعیت فعلی صنعت بی قانونی نیست بلکه ارایه و ایجاد راهکاری مبتنی بر قانون مد نظر است.

این مسئول افزود: هم اکنون ظرفیت‌های خوبی در سطح شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ایجاد شده که سرمایه‌گذاران باید به نحو مطلوب از این شرایط استفاده کنند.

مدیر کل هماهنگی و نظارت امور فنی حوزه معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: البته نباید به تمام استان‌ها با دیدی واحد نگریسته شود چرا که هر استان شرایط متفاوتی با دیگر استان‌ها حتی استان همجوار خود دارد که در این خصوص مطالعات تخصصی صورت می‌گیرد.

غضنفری اذعان داشت: اصلی‌ترین مشکل واحدهای تولیدی سرمایه در گردش است که رایزنی با بانک‌ها به طور جدی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی و هیئت همراه از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان بازدید کردند که از آن جمله می‌توان به واحد های هامون سازه، تفتان لوله، نوار تفلون، ناجی پوشش و سحر صنعت شرق اشاره کرد.

انتهای پیام/75005/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول