اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بانک توسعه تعاون شرق استان تهران مطرح کرد

حمایت نامحدود از بخش‌‏های صنعت، معدن و کشاورزی در استان تهران

سرپرست بانک توسعه تعاون شرق استان تهران از حمایت نامحدود از بخش‏‌های صنعت، معدن و کشاورزی در استان تهران خبر داد.

حمایت نامحدود از بخش‌‏های صنعت، معدن و کشاورزی در استان تهران

محمد امیری در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه‏‌ای که این بانک با صندوق توسعه ملی منعقد کرده است، در سال گذشته 2 هزار میلیارد تومان به بخش صنعت و معدن اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: همچنین 2 هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی و آب اختصاص یافته است.

سرپرست بانک توسعه تعاون شرق استان تهران افزود: امسال برای این حوزه‏‏‌ها هیچ رقمی تعیین نکرده‏‌اند و به صورت نامحدود حمایت‏‌ها انجام می‏‌شود.

امیری ادامه داد: از این رو، لازم است تا سازمان‏‌ها و ادارات شهرستانی، این طرح‌‏ها را دریافت کرده و در کارگروه‏ های اشتغال و کارگروه‏‌های استانی از آنها دفاع کنند.

وی تصریح کرد: بعد از آن، طرح به بانک توسعه تعاون ارجاع می‌‏‌‌شود و همکاری و کمک لازم را انجام خواهیم داد.

سرپرست بانک توسعه تعاون شرق استان تهران به تفاهم‏‌نامه منعقد شده بین بانک توسعه تعاون با شهرک‏‌های صنعتی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اتحادیه‏‌های سراسری فرش دست‏بافت که بخشی از تسهیلات در اختیارشان قرار گرفته است، اشاره کرد.

امیری افزود: با توجه به منابع محدود دولت، سرمایه‏‌گذاران باید منابع مالی خود را به بانک توسعه تعاون بسپارند و با ضریب حدود پنج برابری مبلغی که خودشان سپرده‏‌گذاری کرده‌‏اند، خدمات خوبی را در اختیارشان قرار خواهیم داد. 

وی یادآور شد: شهرستان فیروزکوه از نظر منابع داخلی عملکرد بسیار پایینی دارد؛ تعاونی‏‌ها می‏‌توانند با افتتاح حساب سرمایه‏‌گذاری، منابع داخلی بانک توسعه تعاون را تقویت کنند.

سرپرست بانک توسعه تعاون شرق استان تهران افزود: اعتقاد داریم منابعی که در اختیار اتحادیه تعاونی‏‌ها قرار می‏‌دهیم، کم‏ترین نرخ سود در شبکه بانکی کشور را دارد.

امیری اظهار داشت: تصمیم داریم با شرکت‏‌هایی که ناخواسته دچار مشکل شده‌‏اند، تعامل برقرار کرده و اعلام می‏‌شود که آمادگی داریم به این شرکت‌‏ها فرصت دهیم و اگر جرایمی دارند، آنها را مورد بخشش قرار دهیم.

وی تصریح کرد: لازمه اجرای این امر، حضور، مراجعه و تعامل این شرکت‏‌ها با بانک است و باید حساب‏های خود را به بانک توسعه تعاون بسپارند.

انتهای پیام/2568/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول