اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال افرا خلیج فارس:

ضعف داوران در کنترل بازی باعث بروز حاشیه‌های دیدار با صنایع شد

سرمربی تیم بسکتبال افرای خلیج فارس تهران گفت: عدم مدیریت و ضعف تیم داوری در کنترل بازی باعث ایجاد حاشیه‌های دیدار با صنایع پتروشیمی ماهشهر شد.

ضعف داوران در کنترل بازی باعث بروز حاشیه‌های دیدار با صنایع شد

حسن نگهداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر، در ارتباط با شکست تیمش در برابر صنایع پتروشیمی ماهشهر اظهار کرد: هم‌امتیاز بدون دو تیم و پیروزی که در دیدار رفت مقابل صنایع ماهشهر کسب کرده‌ بودیم، این مسابقه را به حساس‌ترین بازی هفته تبدیل کرده بود.

وی تصریح کرد: توقع داشتیم کمیته داوران فدراسیون بسکتبال نسبت به چیدمان داورهای این دیدار اقدام بهتری می‌کرد و از داوران بهتری استفاده می‌شد.

سرمربی تیم بسکتبال افرای خلیج فارس تهران ادامه داد: من فکر می‌کنم اگر این بازی حاشیه‌ای نیز داشت به دلیل عدم مدیریت داوران و عدم کنترل بازی بود.

نگهداری در ادامه با بیان اینکه بازیکنان تیم ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: تعداد بازیکنان 5 فوله ما در این دیدار زیاد شد و ما با کمبود بازیکن مواجه شدیم در حالی که تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر حتی یک بازیکن 5 فوله نیز نداشت.

وی متذکر شد: در هر صورت فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان تیم ما تلاش فراوانی از خود به خرج دادند اما داوری می‌توانست بازی را بهتر مدیریت کند.

انتهای پیام/72016/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول