اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی رزن خبر داد

برف‌روبی یک هزار و 950 کیلومتر از راه‌های شهرستان رزن

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن گفت: یک هزار و 950 کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان رزن در چهار نوبت برف‌روبی و نمک‌پاشی شده است.

برف‌روبی یک هزار و 950 کیلومتر از راه‌های شهرستان رزن

رمضانعلی علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: پس از بارندگی‌های اخیر راهداران این شهرستان اقدام به شست‌وشوی یک‌هزار و 100 عدد از علایم راه‌ها کرده‌اند.

وی افزود: در حوزه راهداری تاکنون 700 کیلومتر باند در سطح راه‌های این شهرستان نمک‌پاشی صورت گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن تصریح کرد: یک‌هزار و 200 تن ماسه و نمک برای انجام عملیات برف‌روبی در راهدارخانه‌های این شهرستان تهیه و انبار شده است.

وی ادامه داد: یک‌هزار و 950 کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان رزن در چهار نوبت برف‌روبی و نمک‌پاشی شده است.

علی‌اکبری در رابطه با دیگر اقدامات این اداره در حوزه راهداری گفت: تاکنون 12 عدد تابلوهای جان‌پناه، 24 مورد تابلوهای مسیرنما، 12 عدد تابلوهای اخباری و اطلاعاتی، 27 عدد تابلوهای انتظامی و 25 عدد تابلوهای اخطاری نصب و تعمیر شده است.

وی تصریح کرد: 2 هزار و 700 متر مکعب ترانشه‌برداری، 2 هزار و 300 متر طول درزگیری در راه‌های آسفالته، 9 عدد پاک‌سا‌زی سطح راه از لاشه حیوانات و سه رشته احداث دوربرگردان و سرعت‌کاه از اقدامات این اداره در حوزه راهداری است.

رئیس اداره راه و شهرسازی رزن در پایان خاطرنشان کرد: 2.5 کیلومتر روکش و تسطیح شانه راه‌های اصلی، 3.5 کیلومتر رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته، 550 متر مربع لکه‌گیری راه‌های آسفالته از دیگر اقدامات این اداره است.

انتهای پیام/89006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول