اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی خبر داد

فعالیت 2 هزار نفر در جهادکشاورزی خراسان جنوبی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر حدود 2 هزار نیروی انسانی در این سازمان مشغول به فعالیت هستند که خراسان جنوبی رتبه دوم از لحاظ حجم نیروی انسانی را دارد.

فعالیت 2 هزار نفر در جهادکشاورزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمد‌علی سجادی صبح امروز در همایش تجلیل از دانش‌پژوهان ممتاز سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: هیچ جاده‌ای برای انسان بدون ناهمواری و هیچ نسخه‌ای برای انسان بدون مشکل و دردسر وجود نداشته بنابراین انسان برای رسیدن به هدف باید در زندگی خود تلاش کند.

وی تصریح کرد: شناختن مشکلات، پستی و بلندی‌های زندگی و خوبی‌ها و بدی‌ها یک اصل در زندگی انسان‌ها است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی در ایران نظامی وابسته به غرب وجود داشته که سرلوحه کار آنها بی‌دینی بوده است، یادآور شد: مردم ایران این نظام را نپذیرفته و انقلابی که برگرفته از اسلام بود را به وجود آوردند.

سجادی ادامه داد: کسانی که وضعیت غرب را پذیرفتند جزو دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران براساس آنچه پیامبر(ص) و ائمه(ع) گفته‌اند پایه‌ریزی شده است، اذعان داشت: برای حفظ این نظام باید شبانه‌روزی تلاش کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اضافه کرد: نیروی انسانی آگاه، دلسوز، متعهد و ایثارگر که از تمام هستی خود گذشته و در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

سجادی افزود: با توجه به اینکه همگی در یک کشور زندگی می‌کنیم باید دغدغه رهبر انقلاب دغدغه تمام مردم ایران باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی یعنی مدیریتی که برخاسته از سیره پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) باشد، متذکر شد: نیروهای جهادکشاورزی باید از تمام توان استفاده کرده تا با پشتیبانی و گوش به فرمان مقام رهبری در پیشبرد اهداف نظام تلاش کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی به حجم نیروهای انسانی در جهادکشاورزی خراسان جنوبی اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر جهادکشاورزی خراسان جنوبی با وجود حدود 2 هزار نفر نیروی انسانی بعد از آموزش و پرورش این استان مقام دوم در حجم نیروی انسانی را دارا است.

سجادی سلامتی نیروی انسانی را گام نخست در رسیدن به اهداف عنوان کرد و اذعان داشت: تلاش شبانه‌روزی نیروهای جهادکشاورزی به نحو احسنت در راستای سلامتی این نیروها استمرار می‌یابد.

وی به وسعت خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: این وسعت تلاشی چند برابر را توسط نیروهای انسانی جهادکشاورزی طلب می‌کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی این استان با تمام حساسیت برای تحویل نیروی انسانی سالم همراه با کار سالم تلاش کرده و تضمین این وضعیت در بر دارنده هزینه است.

انتهای پیام/22481/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول