اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

سهم 16 درصدی چین از صادرات زنجان

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 16 درصد از صادرات خارجی استان در سال جاری به کشور چین انجام شده است.

سهم 16 درصدی چین از صادرات زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی مصیبی شامگاه دوشنبه در دیدار تجار استان زنجان با سفیر چین در ایران حجم صادرات انجام شده به کشور چین از زنجان را حدود 34 میلیون دلار اعلام کرد.

وی اضافه کرد: سنگ آهن، کنسانتره سرب و مس از اقلام صادراتی استان زنجان به کشور چین است.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: 16 درصد از صادرات خارجی استان زنجان در سال جاری به کشور چین انجام شده است.

این مسئول میزان واردات استان زنجان از کشور چین را طی سال جاری 28 میلیون دلار اعلام و ابراز داشت: ماشین‌آلات و منسوجات از جمله این اقلام بوده‌اند.

در این جلسه یکی از مدعوین از مدت زمان صدور ویزا برای سفر به چین گلایه کرد و گفت: دو بار برای این کار اقدام کرده‌ام و 25 روز زمان برده است.

سفیر چین با رد این گلایه گفت: سفارت چین ویزاهای عادی را در چهار روز و ویزاهای فوری را در دو روز صادر می‌کند که تفاوت قیمتی در حدود 30 دلار دارد.

یانگ مبلغ صدور ویزا به صورت عادی را 100 دلار اعلام کرد و گفت: افراد با مراجعه به سفارت می‌توانند از مشکلات این‌چنینی پیشگیری کنند.

انتهای پیام/73004/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول